"Цей помідор для цього супу."

Переклад:The tomato is for the soup.

February 24, 2016

4 коментарі
Це обговорення закрито.


g4Mx3

Скажіть, будь ласка, чому у темі прийменники почали з'являтися артиклі перед незлічувальними іменниками?


TheCuteKiller

Чому це вони незлічувальні? ЦЕЙ помідор (саме цей помідор, не якийсь інший) для ЦЬОГО супу.


ProstoOri

"The tomato is for these soup" чому не правильно?


Lavina.Gold

На скільки я знаю, these - це множина, що перекладається як "цих"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.