1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I saw the advertisement in t…

"I saw the advertisement in the newspaper."

Μετάφραση:Είδα τη διαφήμιση στην εφημερίδα.

February 24, 2016

9 σχόλια


Taniathasta

Έχω μία απορία. Πότε χρησιμοποιούμε για τη ''διαφήμιση'' τον όρο' ''advertising'' και πότε ''advertisement;''


Kalliopi16

δεν έφτιαξε


antsia

γιατί δεν δέχεται την λέξη διαφήμιση και μόνο τη λέξη αγγελία;


Michael409270

31/3/17 ακόμα δεν δέχεται τη λέξη διαφήμιση


leo635557

what is my mistake ?


leo635557

Οταν κατάργησαν δια νόμου την καθαρεύουσα που ήταν η γλώσσα του γραπτού λόγου ( οι γλώσσες εξελίσσονται δεν διαμορφώνονται με νόμους) περιόρισαν το <ν> και το τελικό <ς> τα οποία έχουν τεράστια αξία γιατί ασκούν το μυαλό. Το σίγμα το διεγείρει και το νί το χαλαρώνει .


xJH79NiS

αμάν με το νι


VkeR13

Έγραψα "είδα την διαφήμιση στην εφημερίδα " και το πήρε για λάθος??

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.