"I saw the advertisement in the newspaper."

Μετάφραση:Είδα τη διαφήμιση στην εφημερίδα.

February 24, 2016

6 σχόλια


akis.laoutaris

Έφτιαξε

April 20, 2017

Taniathasta

Έχω μία απορία. Πότε χρησιμοποιούμε για τη ''διαφήμιση'' τον όρο' ''advertising'' και πότε ''advertisement;''

July 28, 2018

antsia

γιατί δεν δέχεται την λέξη διαφήμιση και μόνο τη λέξη αγγελία;

February 24, 2016

Michael409270

31/3/17 ακόμα δεν δέχεται τη λέξη διαφήμιση

March 31, 2017

leo635557

what is my mistake ?

June 12, 2019

leo635557

Οταν κατάργησαν δια νόμου την καθαρεύουσα που ήταν η γλώσσα του γραπτού λόγου ( οι γλώσσες εξελίσσονται δεν διαμορφώνονται με νόμους) περιόρισαν το <ν> και το τελικό <ς> τα οποία έχουν τεράστια αξία γιατί ασκούν το μυαλό. Το σίγμα το διεγείρει και το νί το χαλαρώνει .

June 27, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.