1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bir çocuğun sevgiye ihtiyacı…

"Bir çocuğun sevgiye ihtiyacı vardır."

Çeviri:Ein Kind braucht Liebe.

February 24, 2016

6 Yorum


asmi23

ein kind braucht die liebe ???


79633

Olmaz.birde isimler büyük harfle yazıliyor Ein Kind braucht Liebe.


enanasya

Neden olmaz?


enanasya

Her bir ismin artikeli yok mudur? Bazan neden kullanılmaz bilmiyorum.


humetin

Belirsiz artikel... bir çocuk, bir sevgi. Ein Kind braucht die Liebe der Mutter.


YusufAksoy6

ein kind braucht der liebe neden kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.