Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir çocuğun sevgiye ihtiyacı vardır."

Çeviri:Ein Kind braucht Liebe.

0
2 yıl önce

5 Yorum


humetin

Belirsiz artikel... bir çocuk, bir sevgi. Ein Kind braucht die Liebe der Mutter.

1
Cevap ver10 ay önce

asmi23
asmi23

ein kind braucht die liebe ???

0
Cevap ver2 yıl önce

79633

Olmaz.birde isimler büyük harfle yazıliyor Ein Kind braucht Liebe.

0
Cevap ver1 yıl önce

enanasya
enanasya

Neden olmaz?

0
Cevap ver3 ay önce

enanasya
enanasya

Her bir ismin artikeli yok mudur? Bazan neden kullanılmaz bilmiyorum.

0
Cevap ver3 ay önce