"Bir çocuğun sevgiye ihtiyacı vardır."

Çeviri:Ein Kind braucht Liebe.

2 yıl önce

5 Yorum


humetin

Belirsiz artikel... bir çocuk, bir sevgi. Ein Kind braucht die Liebe der Mutter.

1 yıl önce

asmi23
asmi23

ein kind braucht die liebe ???

2 yıl önce

79633

Olmaz.birde isimler büyük harfle yazıliyor Ein Kind braucht Liebe.

1 yıl önce

enanasya
enanasya

Neden olmaz?

7 ay önce

enanasya
enanasya

Her bir ismin artikeli yok mudur? Bazan neden kullanılmaz bilmiyorum.

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.