"Gotuję mięso."

Tłumaczenie:I cook meat.

2 lata temu

4 komentarze


Julalaj

Ja juź znam to ale się pomyliłam

2 lata temu

olka2422

Dlaczego jest koncowka ing? Ja jestem gotuje mieso? Moze mi ktos to wytlumaczyc prosze

2 lata temu

immery
immery

To jest czas "present continous" , który oznacza , że robisz coś w tym momencie.

Zamiast samego czasownika, używa się odpowiedniej formy czasownika "to be" np I am i formy czasownika z końcówką "-ing" np to cook -> cooking

2 lata temu

Krystian338056

Przecież tu jest "I cook meat", czyli present simple. Bez żadnego -ing. Chyba, ze jakies zmiany zaszly w duolingo i teraz jest inaczej

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.