Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Umějí počítat."

Překlad:They know how to count.

0
před 2 roky

14 komentářů


paweru
paweru

"They know to count" nestačí?

1
Odpovědětpřed 2 roky

widle
widle

Ne. Pokud něco, tak by se to spíš dalo pochopit jako "Vědí, že mají počítat."

0
Odpovědětpřed 2 roky

ddf76

Umět počítat je i be numerate, takže jde They are numerate.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

OndejKrej4

Chtěl bych se zeptat, jak moc je špatně odpověď ,,Can thay count?,, Děkuji

0
Odpovědětpřed 10 měsíci

widle
widle

Je špatně, protože jste z toho udělal otázku, zatímco zadání je oznamovací. Kromě toho tam teda máte překlep, není to "thay", ale "they".

0
Odpovědětpřed 10 měsíci

Jaromr441103

Je možné "They can count.". Děkuji

0
Odpovědětpřed 10 měsíci

PetrMichle1

Já bych to přeložil: vědí jak počítat. How mi v češtině nesedí.

0
Odpovědětpřed 9 měsíci

Filomena.Prvni

Významově je to stejné. Z pohledu češtiny je přirozenější překlad zde stojící: "Umějí počítat." nežli "Vědí, jak počítat."

0
Odpovědětpřed 5 měsíci

Mira737653

Pripojuji se k dotazu - "They can count" nemuze byt proc prosim?

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

eznkovRena

ale taková možnost existuje

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

Mira737653

Mnoo....ted uz si samozrejme nejsem jisty na 100%, jestli jsem se nahodou v necem neuklepl, ale me ji zjevne nevzalo. Ale pokud rikate, ze se bere jako korektni, asi jsem se uklepl/spatne podival... V kazdem pripade diky za odpoved

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

PavelBurian

nemůže být i "they know count." ?

0
Odpovědětpřed 5 měsíci

widle
widle

Ne.

0
Odpovědětpřed 5 měsíci

Filomena.Prvni

Takto postavena slovesa hned za sebou by nešla dát ani v ČJ. "Oni umějí počítají." "Počítat" je "to count". V AJ se při vyjádření infinitivu používají ještě slovesa kp. "can", "must"... Ve spojení s nimi se "to" vynechává. Kupříkladu "I must go home." (Musím jít domů.). Neb lze stejnou větu říci: "I have to go home." Z jakého důvodu nelze ve výše uvedené větě vynechat "how" (jak), vysvětluje Widle hnedle nahoře.

0
Odpovědětpřed 5 měsíci