Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Εγώ δεν πίνω ποτέ μπίρα."

Μετάφραση:I never drink beer.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


timos612201

Στο ρήμα δεν βάζουμε το "s" στο τέλος? Το "drink" είναι ανώμαλο? Εγώ έγραψα ( I never drinks beer) και μου το πήρε λάθος.

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το -s μπαίνει στον απλό ενεστώτα και μόνο στο γ' ενικό πρόσωπο, στην κατάφαση: I drink, you drink, he/she/it drinks, we drink, you drink, they drink. Άρνηση: I do not drink, you do not drink, he does not drink, we do not drink κλπ. Ερώτηση: Do I drink? Do you drink? Does he drink? Do we drink? κλπ. Περισσότερες πληροφορίες για το πότε μπαίνει -s στο τέλος μίας λέξης στο sticky εδώ.

πριν από 2 χρόνια

tasos_77

Γιατί είναι λάθος το: I don't drink never deer

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Η άρνηση συμπεριλαμβάνεται στο "never". Στα αγγλικά δύο αρνήσεις κάνουν μία κατάφαση, γι'αυτό δε γίνεται να υπάρχει άρνηση και στο ρήμα. (Επίσης deer = ελάφια! :D)

πριν από 2 χρόνια