1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Have you spoken to your uncl…

"Have you spoken to your uncle?"

Μετάφραση:Έχεις μιλήσει στο θείο σου;

February 25, 2016

5 σχόλια


maxoura

Έγραψα "Έχεις μιλήσει με τον θείο σου;" και μου το πήρε λάθος ενώ σας σωστές απαντήσεις δίνει: 1. Έχεις μιλήσει στο θείο σου; 2. Έχεις μιλήσει με το θείο σου; Δηλαδή το πήρε λάθος για "ν" που έβαλα στην αντωνυμία...


Chris543792

έχεις δίκιο. υπάρχει πρόβλημα με το τελικό ν στα αρσενικά. το έχω αναφέρει πόσες φορές αλλά δεν το αλλάζουν


Coccobill3

Και εγώ το αναφέρω συνέχεια και επειδή έγραψα μην ξεχάσουμε τα ελληνικά για να μάθουμε αγγλικά, μου έκαναν παρατήρηση να είμαι πιο ευγενικός


ISOYELA

έγραψα: έχεις εσύ μιλήσει στον θείο σου; Μου το κοκκίνισε γιατί έγραψα το εσύ; Σε ένα προηγούμενο που δεν έγραψα το εγώ, επειδή το πρόσωπο ουσιαστικά το δείχνει η κατάληξη του ρήματος, μου το κοκκίνισε πάλι. Τι γίνεται με την αντωνυμία;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.