"Have you spoken to your uncle?"

Μετάφραση:Έχεις μιλήσει στο θείο σου;

February 25, 2016

4 σχόλια


maxoura

Έγραψα "Έχεις μιλήσει με τον θείο σου;" και μου το πήρε λάθος ενώ σας σωστές απαντήσεις δίνει: 1. Έχεις μιλήσει στο θείο σου; 2. Έχεις μιλήσει με το θείο σου; Δηλαδή το πήρε λάθος για "ν" που έβαλα στην αντωνυμία...

February 25, 2016

Chris543792

έχεις δίκιο. υπάρχει πρόβλημα με το τελικό ν στα αρσενικά. το έχω αναφέρει πόσες φορές αλλά δεν το αλλάζουν

February 27, 2016

ISOYELA

έγραψα: έχεις εσύ μιλήσει στον θείο σου; Μου το κοκκίνισε γιατί έγραψα το εσύ; Σε ένα προηγούμενο που δεν έγραψα το εγώ, επειδή το πρόσωπο ουσιαστικά το δείχνει η κατάληξη του ρήματος, μου το κοκκίνισε πάλι. Τι γίνεται με την αντωνυμία;

December 26, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.