"Balıkları yiyor."

Çeviri:Er isst die Fische.

February 25, 2016

9 Yorum


ESRAZKAN0

er ve sie 3. tekil sahis oldugu icin bunun ayrimini nasil yapicaz? anlayamiyorum soruda kadinmi erkekmi nasil anlayabilirimki er erkek sie kadin 3.tekilde, iyide soruda baliklari yiyor diye sordugunda er mi? sie mi? hangisini yazacagimi nereden anlayabilirim?

November 30, 2016

EmirkanAkg

Basit, anlayamazsın normalde böyle bir sitede erkek/dişi ayrımı yapmadan kabul etmesi lazım

April 16, 2018

ICouldntFind

Sie ayni zamanda onlar da demek ondan dolayi o dediginde es dersen daha iyi olabilir

March 15, 2019

nuren121656

Hayir biz orda sie essen demiyoruz zaten sie isst diyoruz hata sitede.

April 7, 2019

AliTaskoparan

'Bütün doğru cevapları seçin' diyor. Her iki şıkkı da işaretlemeniz gerekirdi.

January 15, 2017

humetin

Ohne "die", geht es?

November 26, 2017

nuren121656

Ich weiße nicht.

April 7, 2019

Quatsssccch

Er frisst die Fische neden olmadi

July 27, 2019

Serdar309409

balıklar yiyor" demiyor.

September 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.