"Die Jungen lernen mit den Mädchen."

Çeviri:Oğlanlar kızlarla öğreniyor.

February 25, 2016

8 Yorum


emrezdemirde

Dativ cümlelerde çoğul olduğu zaman, die=den olur. Mesela; Ich spiele mit der Katze=Ben kedi ile oynuyorum. Ama! Ich spiele mit den Katzen=Ben kediler ile oynuyorum.

December 5, 2016

Shodsor

Teşekkürler.

August 14, 2018

canilecana

Das Mädchen (kız) çoğulu: Die Mädchen (kızlar). Çoğullar Dativ halde artikel olarak den alıyor.

March 28, 2017

isyankar3

Das artikeli hicbir zaman den olmaz. Ya dem olur ya da des olur. Cogullarin artikeli de die dir. O da ya der e donusur ya da die olarak kalir

July 31, 2017

Fatma12358

Oğlanlar kızlarla öğreniyorlar. Doğru kabul edilmeli değil mi???

June 18, 2018

merfaruk4

neden den Mädchen dem olması gerekmiyor mu

August 23, 2016

deusofivan

"kızlar" diyor, das Mädchen sadece "kız", eğer çoğul söyleyeceksek artikeli die oluyor ve die artikeli de dativde çoğulda den olarak çeviriliyor :) 2 yıl olmuş yorumu yazalı ve almanca seviyeniz 7 görünüyor, sanırım bıraktınız ama yine de yazmak istedim.

June 29, 2019

ErhanGkmen

"Oglanlar kızlarla birlikte öğreniyor" u kabuk etmedi. Neden?

December 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.