"Die Jungen lernen mit den Mädchen."

Çeviri:Oğlanlar kızlarla öğreniyor.

2 yıl önce

6 Yorum


emrezdemirde

Dativ cümlelerde çoğul olduğu zaman, die=den olur. Mesela; Ich spiele mit der Katze=Ben kedi ile oynuyorum. Ama! Ich spiele mit den Katzen=Ben kediler ile oynuyorum.

2 yıl önce

Shodsor
Shodsor

Teşekkürler.

4 ay önce

canilecana

Das Mädchen (kız) çoğulu: Die Mädchen (kızlar). Çoğullar Dativ halde artikel olarak den alıyor.

1 yıl önce

Fatma12358

Oğlanlar kızlarla öğreniyorlar. Doğru kabul edilmeli değil mi???

5 ay önce

merfaruk4

neden den Mädchen dem olması gerekmiyor mu

2 yıl önce

isyankar3

Das artikeli hicbir zaman den olmaz. Ya dem olur ya da des olur. Cogullarin artikeli de die dir. O da ya der e donusur ya da die olarak kalir

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.