1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You did not answer me."

"You did not answer me."

Překlad:Neodpověděl jsi mi.

February 25, 2016

14 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

StanleyG79

V prekladu bylo "Neodpovedel jsi mne." Rekl bych, ze se spis pouziva "Neodpovedel jsi mi."

June 9, 2016

Vojta461967

Také mi to "mně" tam vůbec nesedí..

April 28, 2017

Paetur2

Že tam nesedí neznamená, že je to gramaticky špatně. "Mně" se může použít ve všech případech jako "mi"

December 13, 2017

widle

Nemusíte ho používat, "mi" je také přijímáno.

April 28, 2017

Vojta461967

Ne, pokud neni "mi" v nabidce slov

April 28, 2017

widle

Obojí je v pořádku.

June 9, 2016

ViliamBlum

Asi bych v cj pouzil "mi" misto "mně"

July 6, 2016

kacenka9

Oboji je gramaticky spravne a oboji prijimame jako spravnou odpoved.

July 6, 2016

Vlastik13

Pořád mě to nějak mate a píši překlad takto. You did not answer to me. To plevelne slůvko 'to' je asi tedy špatně. Ale nevím kde jsem k němu přišel...

February 25, 2016

widle

To se vám nejspíš plete proto, že za některými slovesy se "to" používá:

  • You did not talk to me. = Nemluvil jsi se mnou.

Používá se i se slovesem answer, ale pak za "to" následuje to, na co dotyčný odpovídal, nikoliv adresát.

  • You did not answer to my letter. = Neodpověděl jsi na můj dopis.
February 25, 2016

marie.filipova

nedal jsi mi odpověď je stejné?

May 10, 2017

kacenka9

Ne. to by bylo. You did not give me an answer.

May 10, 2017

L000SER

"Neodpovedela jsi mi?" Proc to neuznalo?

November 8, 2017

luigi688313

Neodpověděls mi bylo špatně - proč

August 19, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.