1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Yetişkinler nasıl öğrenir?"

"Yetişkinler nasıl öğrenir?"

Çeviri:Wie lernen Erwachsene?

February 26, 2016

3 Yorum


humetin

erwachsen = Sıfat - Adjektiv /Kuvvetli fiil-starkes Verb

halb erwachsen, halberwachsen = Yarı yetişkin - fast, noch nicht ganz erwachsen

der Erwachsener (erkek yetişkin) - die Erwachsene (dişi yetişkin)

die/eine Erwachsene; der/einer Erwachsenen, die Erwachsenen/zwei Erwachsene

der Erwachsene/ein Erwachsener; des/eines Erwachsenen, die Erwachsenen/zwei Erwachsene

der Film ist nur für Erwachsene (Fim yalnızca yetişkinler için)

https://www.duden.de/rechtschreibung/Erwachsener

https://www.duden.de/rechtschreibung/Erwachsene


Yusuf12613

vielen dank für Ihre Erklärung


ErtugrulSa11

Ben doğru yazmama rağmen niçin kabul edilmiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.