1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. " Menschen essen Tiere."

" Menschen essen Tiere."

Çeviri:İnsanlar hayvan yer.

February 26, 2016

13 Yorum


Koeroglu

"İnsanlar hayvanlar yer" nasil bir turkce. "İnsanlar hayvanları yiyorlar." olmaliydi.


AhmetSacid

Tiere çoğul değilmi o zaman insanlar hayvanlar yer olması gerekmez mi


AsyaMeliha

Bak bunu farketmedim galiba almancada farklı


mehmetsahin.

"İnsanlar hayvanları yer" yazdım gelen cevap; "İnsanlar hayvanlar yer" doğrusu bu sanırım.


Eralporkun

İnsanlar hayvanları yer. Olmalı


SteffiBookworm

İnsanlar hayvanları yer.
(Die) Menschen essen die Tiere.


OrhanAKCA

" insanlar hayan yiyor " yazım kabul etti . Braa basaki kelme çoğul başladı icin mi


can2852

Ses kaydında problem var. Zaman zaman ses kaydı dinlemiyor.


gabejosh

Ses kaydını duyamıyorum.


Eralporkun

Pirincin içine koymayı denediniz mi ?


Asli_crn_04

ses vermedi ve bu yüzden testi geçemedim!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.