1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Хліб містить сіль."

"Хліб містить сіль."

Переклад:Bread contains salt.

February 26, 2016

11 коментарів


Irina.Vla

"Bread includes salt" чому неправильно так сказати?


4Inj12

Приєднуюсь до запитання


4oXt5

Я точно не знаю, але мені здається, що це про різні речі. Include - включає, а Contain - містить. Не знаю, який привести приклад потрібно, щоб пояснити, я ж сам зробив таку помилку)


vasyapb

Чому перед "bread" нема артикля "a"?


pavelmatya1

по ідеї, в даному контексті (а точніше без контексту взагалі) абстрактне поняття хліб - незлічувальний іменник, тому вживається без артикля "a" так само як наприклад вода, сіль


Grey_79

На мою думку, приклади повинні бути однозначними. В цьому прикладі, якщо говорити без артикля "the", то відповідно цього речення "весь хліб у світі містить сіль", що не відповідає дійсності. Вважаю тут повинно бути "The bread" - тобто, ми говоримо про конкретний хліб з сіллю.


A0Hw2

чому не підходить includes


Jana239708

The bread відхилено програмою додатку, чому?


Taraskin777

Підтримую


k2y91

Includes не підходить?


russoChe

Includes??????

Learn English in just 5 minutes a day. For free.