1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "It is really me."

"It is really me."

Переклад:Це справді я.

February 26, 2016

13 коментарів


ValechkaFrau

Це справді мені - не вірно? Чому?


MaryPivtor

це справді мені? можна замінити як: "це справді для мене?", тому буде перекладатись "is it really for me?"


Solar163195

The traditional grammar rule states when a pronoun follows a linking verb, such as "is," the pronoun should be in the subject case. It’s also called the “nominative.” That means it is correct to say, “It is I,” and “It was he who dropped the phone in shock when Jodie answered, 'This is she,'” because "he" is the same type of pronoun as "I.".


dnemiyramb

А реально не підходить?


oster465969

Чому не підходить переклад- "Це дійсно я"?


Uljana14

Тут важливий порядок слів?


Solar163195

Yes, I'm serious, and that is the traditional rule, but fortunately most grammarians forgive you for not following the rule. In her aptly titled book Woe Is I, Patricia O'Connor notes that almost everyone says, “It is me,” and that the “It is I” construction is almost extinct


EwgenES

Це так мило, пояснювати граматичні правила тим, хто навчається, англійською...


Iwan_Lviv

Взагалі треба ДЯКУВАТИ коли хтось добровільно старається пояснити, що саме так і вживається саме в англійській, а не у відповідності до інших мов... (і див. інший коментар в цій темі)

... використовуйте автоматичний переклад щоб зрозуміти написане)


OlehBodnar

Будь ласка поясніть різницю між it is really me та it is really is me


OlehBodnar

Мені здається, що відповідь мала би бути: це справді мені. А якщо відповідь це справді я, то повинно би бути it is really is me

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.