"Де мастило для цього мотора?"

Переклад:Where is the oil for the motor?

February 26, 2016

18 коментарів
Це обговорення закрито.


Paul_Zhak

Чому не правильно where is AN oil for the motor?


mar14ka-mar14ka

Тому,що артикль -an- ставиться перед обчислювальними об'єктами (ті,які ми можемо порахувати).А олію, воду,тісто ми не рахуємо по-штучно , а вимірюємо літрами, кілограмами і перед необчислювальними обєктами неоначений артикль не ставиться.


VadimRomanko

Буде значити: Де пляшка з олією для цього двигуна. Трохи змінюється смисл, але правильно.


wYm39

Чому замість motor правильна відповідь engine


Yuri257892

Тому що engine - це двигун внутрішнього згоряння, а не електромотор.


Dmytro939439

Якого дідька. Відколи це у вас мотор став engine???? Що за подвійні стандарти???? Engine це двигун внутрішнього згорання.


Fb8U1

Згоден, що в англійській - так. Але в українській автомобільний Двигун називають також Мотор. Та і мастило для двигуна називається Моторним.


Oksana889983

Якщо артикль не ставиться перед oil,тоді моя відповідь правильна! Так як в питанні не було " це мастило", в реченні конкретність по мастилу відсутня...


fandm77

Where is the oil for this engine? Чому неправильно?


a93900Rq

where is the oil for the engine


Kordeliua

Це що за прикол ?! Один раз правильно ' motor' інший ' engen ' . Я вже не розумію , якою повинна бути відповідь...


Vyacheslav_B

В електромотор пропонуєте мастило заливать? Гуманітарії...


a93900Rq

а де вказано що саме електромотор?


Sofia328579

Чому після for стоїть THE?


Fb8U1

...для Цього мотора. Йдеться не про будь-який мотор, тому вживається означений артикль , або вказівний займенник.


eBYy14

Mashin oil теж мастило


Ivan.ruskalchuk

А перед тим в озвучці було the oil


akonabis

В українському варіанті немає 'де ЦЕ мастило..' думаю що без 'the oil' а як варіан. '

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.