Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Де мастило для цього мотора?"

Translation:Where is oil for the motor?

0
2 years ago

4 Comments


Paul_Zhak

Чому не правильно where is AN oil for the motor?

2
Reply2 years ago

mar14ka-mar14ka

Тому,що артикль -an- ставиться перед обчислювальними об'єктами (ті,які ми можемо порахувати).А олію, воду,тісто ми не рахуємо по-штучно , а вимірюємо літрами, кілограмами і перед необчислювальними обєктами неоначений артикль не ставиться.

2
Reply2 years ago

VadimRomanko

Буде значити: Де пляшка з олією для цього двигуна. Трохи змінюється смисл, але правильно.

1
Reply2 years ago

Sofia328579

Чому після for стоїть THE?

0
Reply1 year ago