Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Де мастило для цього мотора?"

Переклад:Where is oil for the engine?

2 роки тому

5 коментарів


Paul_Zhak

Чому не правильно where is AN oil for the motor?

2 роки тому

mar14ka-mar14ka

Тому,що артикль -an- ставиться перед обчислювальними об'єктами (ті,які ми можемо порахувати).А олію, воду,тісто ми не рахуємо по-штучно , а вимірюємо літрами, кілограмами і перед необчислювальними обєктами неоначений артикль не ставиться.

2 роки тому

VadimRomanko

Буде значити: Де пляшка з олією для цього двигуна. Трохи змінюється смисл, але правильно.

2 роки тому

Sofia328579

Чому після for стоїть THE?

1 рік тому

Andrij-Svyrydiuk

чо

2 роки тому