"It rained all month."

Překlad:Pršelo celý měsíc.

před 2 roky

6 komentářů


Jardap1

Rozumět tomu rained se vážně nedá

před 2 roky

Voyta
Mod

"Tomu se nedá rozumět" je subjektivní, já tomu třeba rozumím. Je to otázka cviku.

před 2 roky

Jardap1

A když se to pustí pomalu tak it je it´s

před 2 roky

Voyta
Mod

To ten hlas co máme bohužel dělá a teoreticky byste v tom mohl slyšet "It's rained all month", takže jen upozorním, že kurz se staženými tvary sloves (I'm, he's, she's...) nijak nezabývá a naše hlasatelka je tím pádem nikdy neříká.

před 2 roky

JanKorunka

Já myslel že když chci sdělit že se něco dělo v minulosti nějakou dobu musím používat probehovy čas? Prší celý měsíc. It was raining all/whole month. Děkuji za vysvětlení.

před 2 roky

Voyta
Mod

Průběhový čas je potřeba hlavně ve chvíli, kdy chceme zdůraznit, že právě v určitou chvíli se ta věc děje nebo děla. A protože "celý měsíc" není tak určitá chvíle, není průběhový čas potřeba, nicméně použít lze.

před 2 roky

Související diskuse

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.