1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Deutschlands Bier ist gut."

"Deutschlands Bier ist gut."

Çeviri:Almanya'nın birası iyi.

February 26, 2016

15 Yorum


ilhanUluks

Almanya birası da yüzde yüz aynı anlamdadır.


aysenazaslan

Ya hadi Almanya iyi,bira hem sağlığa zararlı hemde benim gibi çocuklara kötü örnek.-_-


Aye829437

Evet alkışlıyoruz


hardnrocker

Alman birası kan yapar, çekin.


Erkan173835

"....iyidir." şeklinde bitmesi gerekir. Diğer türlü Türkçe yazım kurallarına göre düşük cümle olur.


humetin

Ein kaltes Deutschlands Bier - Darf ich dir ein kaltes Bier anbieten?


humetin

Darf ich dir ein kaltes Bier anbieten?


nanistegli

Cevap doğru olduğu halde hata veriyor


humetin

Cevabınızı buraya yazabilir misiniz lütfen?


OzkanAtak

burada ülke belirtilmiş.Sizin çevirinizde"Alman birası iyi." almanca doğrusu "Deutsches Bier ist gut" olması gereklidir.


aysenazaslan

bide nie almanyanın biraları iyi olmuyo


TolgaMert1

Almanyanın birası iyi falan değil


onur256380

Alman birası iyi de kabul edilmeli


Emre34514

Deutsches Bier deseydi dediğin doğru.


ahmetefe1903

Çünkü Alman Deutsch,Almanya derken Deutschland.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.