1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Deutschlands Bier ist gut."

"Deutschlands Bier ist gut."

Çeviri:Almanya'nın birası iyi.

February 26, 2016

8 Yorum


ilhanUluks

Almanya birası da yüzde yüz aynı anlamdadır.


emrah693814

Tatmak lazim ozaman


hardnrocker

Alman birası kan yapar, çekin.


aysenazaslan

Ya hadi Almanya iyi,bira hem sağlığa zararlı hemde benim gibi çocuklara kötü örnek.-_-


sakinolchamp...

"Almanyanın birası iyi" cümlesini görüp içmeye özenecek kadar kendini yetersiz ve mantıksız görüyorsan evet kötü örnek.


Velixous

zaten kimse aaa burada almanya birası iyi yazıyor o zaman hemen almanyaya gidip bir bira alayım demiyor. olay biraz daha bilinçaltıyla ilgili yani burda denilen şeylerin önemi çok büyük çünkü her şeyden önce burada zihnini öğrenmeye açıyorsun ve cümlede geçen en ufak şey zihnine yerleşip bir fikir uyandırabilir ve bu da hayatın ileriki dönemlerinde bahsedilen konu ile alakalı bir sempati oluşturabilir o yüzden bence "çocuk" haklı bu tür cümleler uygulamada yer almamalı


Aye829437

Evet alkışlıyoruz


MevltKavak2

Burada aynen ingilizcedeki gibi mi s takısı geliyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.