"Herkesin suya ihtiyacı var."

Çeviri:Jeder braucht Wasser.

February 26, 2016

9 Yorum
Tartışma kilitli.


Bulistark

Neden "Jeder braucht das Wasser" olmuyor? Sonuçta "suya" ?


killeazy

jeder braucht das wasser neden olmadı?


SelukahinP

Türkçe yanlış yazılmış. 'Herkesin su ihtiyacı vardır' olacaktı. 'suya' kelimesini kullanmışsınız. Bu durumda Das Wasser kullanmak gerekiyor. Ama 'su ihtiyacı var' diye yazarsanız 'Wasser' kullanmak işte o zaman Alman gramerine uygun düşecektir. İyi çalışmalar..


trumeysa

'Alle braucht Wasser' de olur mu?


SteffiBookworm

Alle brauchen Wasser.


gkc1905

Herkes çoğul bir kelime değil mi? Neden fiil "brauchen" değil?


SteffiBookworm

Jeder braucht Wasser.
Alle brauchen Wasser.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.