1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich trinke die Milch."

"Ich trinke die Milch."

Çeviri:Ben sütü içiyorum.

February 26, 2016

16 Yorum


Can619984

Arkadaşlar, tartışmalara bir şeyler öğrenmek için bakıyorum. Öncelikle Duolingo konu girişlerinde verdiği tüyolara lütfen bakın ve not alın. Yapıcı ve öğrenmeye yönelik sorular, yanıtlar yazın. Yediden yetmişe herkesin bu yorumları okuduğunu düşünün. Duolingo ücretsiz reklama dayalı hizmet veriyor, sanki moderatörlerin zorunlu işi bize yanıt yazmak gibi düşünmeyin. Lütfen yazdığınızın yanıtlar içinde bulunması gerektiğini düşünüyorsanız, bildir butonunu kullanın.


batin.ozce

Ben sut iciyorun yazdim olmuyo


Selcen_Ozturk

burada belirli artikel var, die, o yüzden belirli bir sütten bahsediyoruz, Türkçesi de "ben SÜTÜ içerim".

Senin yazdığın: "Ich trinke Milch. "


MARA883419

Ben sütü içiyorum yazdım yine olmadı :D


NeslihanBo8

İçiyorum şimdiki zaman içerim geniş


Aysel655679

Die den der das anladığım kadarıyla İngilizce deki the yani belirtme takısıyla aynı işi görüyor.


AYSEGULTAK

Sütü içiyorum Ben sütü içiyorum aynı anlamdadir, neden yanlış diyor!?


melisewew

Sütü içiyorumu kabul etmedi?


Gozel168123

Ama orda Die milch oldu tek bir sudden bahs ediyor der milsch olmasi gerekmezmi?


pissiaa

Hallo ben geldum. Karadenuzliyum beeeeen


glizar820488

"Die" bir demek değil mi?


Ece978452

Artikel diye biliyorum.


Aysima732364

hayır die artikel ve aynı zamanda artikel olarak sadece o çoğullarda kullanılıyor ama der ve das gibi de tekile kullanılıyor


Aysel655679

Ein eine einen bir demek


MARA883419

Der, die ve das artkeldir ein ve eine 1 manasına geliyor i

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.