1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich trinke die Milch."

"Ich trinke die Milch."

Çeviri:Ben sütü içiyorum.

February 26, 2016

7 Yorum


Aysel655679

Die den der das anladığım kadarıyla İngilizce deki the yani belirtme takısıyla aynı işi görüyor.

October 11, 2018

batin.ozce

Ben sut iciyorun yazdim olmuyo

November 5, 2016

Selcen_Ozturk

burada belirli artikel var, die, o yüzden belirli bir sütten bahsediyoruz, Türkçesi de "ben SÜTÜ içerim".

Senin yazdığın: "Ich trinke Milch. "

November 5, 2016

glizar820488

"Die" bir demek değil mi?

March 12, 2017

Ece978452

Artikel diye biliyorum.

July 7, 2017

Aysima732364

hayır die artikel ve aynı zamanda artikel olarak sadece o çoğullarda kullanılıyor ama der ve das gibi de tekile kullanılıyor

January 13, 2018

Aysel655679

Ein eine einen bir demek

October 11, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.