"Ich trinke die Milch."

Çeviri:Ben sütü içiyorum.

2 yıl önce

7 Yorum


batin.ozce

Ben sut iciyorun yazdim olmuyo

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada belirli artikel var, die, o yüzden belirli bir sütten bahsediyoruz, Türkçesi de "ben SÜTÜ içerim".

Senin yazdığın: "Ich trinke Milch. "

2 yıl önce

Aysel655679

Die den der das anladığım kadarıyla İngilizce deki the yani belirtme takısıyla aynı işi görüyor.

1 ay önce

glizar820488

"Die" bir demek değil mi?

1 yıl önce

Ece978452

Artikel diye biliyorum.

1 yıl önce

Aysima732364

hayır die artikel ve aynı zamanda artikel olarak sadece o çoğullarda kullanılıyor ama der ve das gibi de tekile kullanılıyor

10 ay önce

Aysel655679

Ein eine einen bir demek

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.