Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"On pošle krabici."

Překlad:He will have sent a box.

0
před 2 roky

12 komentářů


robert326998

Můžete mi vysvětlit rozdíl mezi He will send a box. a He will have sent a box. ? Oboje znamená: On posle krabici. Kde je ten rozdíl v používání?

1
Odpovědětpřed 1 rokem

janhroch

System mi pise, ze spravna odpoved je: He will have sent a box. To se mi nezda, muzete nekdo prosim okomentovat? Diky

0
Odpovědětpřed 2 roky

widle
widle

Je to jeden z možných způsobů, jak to říct - předbudoucí čas. Vzhledem k tomu, že pochází z tématu předbudoucí čas, tak je tahle možnost nabízena jako hlavní.

0
Odpovědětpřed 2 roky

VojtchHode

Jistě, ale během posilování dovedností nevím o jaké cvičení se jedná.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

widle
widle

To nemusíte, přijímané jsou i jiné správné odpovědi.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

MartinKrivan

Ahoj. Napsal jsem: he will send a box a myslim, ze by to melo byt uznano. Zde nebylo urceno, ze to ma byt v predpritomnem casu.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

widle
widle

"He will send a box" je také uznáváno. Určitě vám to bylo zamítnuto? To, že nabídne jinou variantu, ještě neznamená, že vaše odpověď byla nutně špatně.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kvetomir2

he will sent the box.... to nepřijímá a píše send je správně - zvláštní

0
Odpovědětpřed 1 rokem

widle
widle

Přesně tak. Buď použijete budoucí čas, pak je to "will send", a nebo předbudoucí čas, pak je to "will have sent". Kombinovat se to nedá.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

IvkaGaboro

Stale to nieje opravene :/

0
Odpovědětpřed 11 měsíci

widle
widle

A co přesně není opraveno?

0
Odpovědětpřed 11 měsíci

misa199717

Rozdil je sant-sand

0
Odpovědětpřed 3 měsíci