1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Hayvanlar yer."

"Hayvanlar yer."

Çeviri:Tiere fressen.

February 26, 2016

10 Yorum


TlinGrkem

Cevap olarak ' Die Tiere essen' dedim, onu da kabul etti. Hayvanlar için ne zaman essen ne zaman fressen kullanılıyor tam anlayamadım.


Risu.

Evet ben de aynı sebeple yazacaktım sorulmuş. Bana direk konuşma kısmında geldi ve 'fressen' kabul dahi etmedi 'essen' olarak verdi doğru cevabı.


VelionaVollerei

Essen ve fressen arasinda ne fark var?


elif178695

Fressen hayvanlar için kullanılıyor anladığım kadarıyla


timuuuuu

Hayvanlar için "fressen" insanlar için "essen" filini kullanıyoruz.


Leyl.a.

Die tieren/Die tiere/Tiere arasındaki fark nedir?


MEfecim

Bazen yanlışlıkla bitmeden tuşa dokunabiliyoruz...


muhammed7234

Anlatmak icin cok ugrasmissin :)


improtheater

Warum ist "Er isst Tiere" nicht richtig?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.