"Do it another time!"

Překlad:Udělej to jindy!

před 2 roky

7 komentářů


Gymnastical
Gymnastical

Why jidny instead of v dalších čas (literally meaning "in another time)

před 2 roky

Nemesis_NaR

Simply because "(at) some other/another time" translates into one Czech word "jindy": http://slovnik.seznam.cz/cz-en/?q=jindy How cool is that? Ano no, there is no valid translation with "čas".

před 2 roky

LZt9pqgI

špatná a nesrozumitelná výslovnost

před 1 rokem

Mirecka3

To dělej jindy. Neuznalo! Proč?

před 11 měsíci

TPNBuchtel

Opět 3x po sobě stejny text zbytečné. ...

před 8 měsíci

Eva233510

To udělej jindy. Proc to neni uznané?

před 8 měsíci

azureus2007

Do it next time? Šlo by?

před 2 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.