1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I would have considered that…

"I would have considered that dress."

Fordítás:Megfontoltam volna azt a ruhát.

February 27, 2016

12 hozzászólás


cszscszs

A "Meg kellett volna fontolnom azt a ruhát" miért nem jó? Az a mondat, amit elfogad rá, hogy "Megfontoltam volna azt a ruhát" olyan magyartalannak tűnik.


Maminti.

Megfontoltam volna azt a ruhát, de valaki már megvette. Meg kellett volna fontolnom azt a ruhát, mielőtt megveszem, mert túl drága.


cszscszs

Köszönöm, most már értem. Minden esetre úgy gondolom, hogy "megfontolni" cselekedeteket szoktunk, nem pedig tárgyakat. Például soha sem hallottam, hogy valaki megfontolt volna egy almát. Azt, hogy megeszi, azt megfontolhatja.


Maminti.

Teljesen igazad van, de én ilyenkor arra gondolok, az a lényeg, hogy a lényeget megértsem. Nagyon sok nyakatekert magyar mondattal lehet találkozni, de a magyar készítők mentségére szolgáljon, hogy ők kész angol mondatokat kaptak, amit magyarra kellett fordítaniuk.


cszscszs

"Megfontolhattam volna azt a ruhát" szintén nem fogadja el. Magyarul mi a különbség ez a mondat és az közt, hogy "Megfontoltam volna azt a ruhát" ?


Abenhakan

A tiéd feltételes mód, a példamondat nem az.


Harga

Ez is jó mondat, de mást jelent, és angolul is másként mondják."Megfontolhattam volna azt a ruhát" - "I could have considered that dress." Jó tanulást! :)


Maminti.

Megfontolhattam volna azt a ruhát, mielőtt megveszem, mert szűk rám. :)


Hajdusec

Nem kellene mereven olyan fordítást erőltetni, amit nem használunk a magyarban....mert így nem beszélünk.


Harga

Ha tudsz jobbat, javasold.


amibari

Nekem nem fogadta el azt hogy megfontoltam volna a ruhát


n.k.zsuzsa

... azt a ruhát.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.