1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ein Junge"

"Ein Junge"

Çeviri:Bir oğlan

February 27, 2016

33 Yorum


SabaBenzer

Ein ve eine arasindaki kullanım farkı nedir? İkisi de bir anlamında degil mi?


ginny._.potter

Ein erkekler için eine kızlar için kullanılır. Örneğin "eine frau und ein man"


MetinAydinn

Eine Frau.

Kadın,eş denildiği zaman "eine" kullanılır. Ikiside bir anlamını taşıyor doğrudur. Ama kullanım yerleri değişiyor. Başarılar.


Nehir114

Onlar artikele göre değişiyor bu uüzden ein ve eine kullanılıyor (artikellet der die ve das)


Nur607677

Ein erkekler icin eine kadinlar icin


fatih133777

Hayır değil çünkü ein der demek eine die demek


FatmaGurba

Hayir anyni anlam diyil

Eine kadin ucun

Ein erkekler ucun.


Sertifzdemir

Erkek genel tabirken, oglan kucuk erkek cocugu icin kullaniyoruz


smy325691

Arkadaslar okumuyor


zulfiyetop

Almanca zaten kolay size başarılar


EceproProe

Abi mükemmel bence bu uygulamayı tavsi ederim. Ben almanca öğrenmek istedim ama burda mükemmel öğretiyor bence


ECRNDENEK

Teşekkürler sertif özdemir


RIZA65

"Genç" (erkek) olarak kullanılmaz mı


ANADOLU6

Eee bana dediki sen bunu boşver


Berfin137

Tuhaf olacak belki ama artikel ne demek


[aktif olmayan kullanıcı]

    Türkçesi ismi tarif olarak geçiyor, pek de anlamlı değil maalesef.


beyza.-

    İngilizce'deki the gibi


Yamur670320

    Lalalupsi dedim doğru dedi aösmçqkr


ahmet859501

    Saçma yani, bir erkek cevabı da gayet doğru kabul edilmeliydi. Tekdüze dayalı bi cevap kontrol mekanizması var.


EceproProe

    Abi sendr internet sorunu vardır


TubaNal787867

    Yapiyorum yine yanlis çıkıyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.