"There are two versions on the computer."

Překlad:Na počítači jsou dvě verze.

před 2 roky

6 komentářů


Postak4

Ta veta me trochu bije do usi ;-). Ale spise z duvodu pouziti "..na pocitaci..". Zdali by nemelo byt pouzito spise "..v pocitaci..". "Na" (skrini) pocitace jsou dve verze samolepek. vs. "V" pocitaci jsou dve verze OS. A ted by me zajimalo jak to vyzniva v ANG ;-) ?

před 5 měsíci

Renata207951

Proc nelze TYTO dvě verze...?

před 1 rokem

widle
widle

Protože tam žádné "tyto" není. "There are" znamená "jsou, existují".

před 1 rokem

Pawllie

Proč nelze: "Zde jsou dvě verze na počítači." ?

před 1 rokem

widle
widle

Už bylo v diskusi zodpovězeno.

před 1 rokem

Jenda-48
Jenda-48

Tak ta věta je asi uříznutá. Na počítači jsou dvě verze..... brambor, operačního systému, uživatelského programu, ....aplikčního sw, interface atd.....snad něčeho! Navrhuji opravit, neboli doplnit a nebo vyřadit. Proč se neuvádí smysluplné věty? Asi zas zvítězí šalamounský kontext?

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.