"Therearetwoversionsonthecomputer."

Překlad:Na počítači jsou dvě verze.

před 2 roky

7 komentářů


Postak4

Ta veta me trochu bije do usi ;-). Ale spise z duvodu pouziti "..na pocitaci..". Zdali by nemelo byt pouzito spise "..v pocitaci..". "Na" (skrini) pocitace jsou dve verze samolepek. vs. "V" pocitaci jsou dve verze OS. A ted by me zajimalo jak to vyzniva v ANG ;-) ?

před 7 měsíci

HanaDvokov9

"jsou dvě verze na počítači" tohle to taky nevzalo, nebaví mě přemýšlet, jak znásilnit češtinu, aby to bylo správně

před 1 měsícem

HanaDvokov9

doopravdy nejsme schopná si zapamatovat přesné znění požadované odpovědi, - vazba there are by v tomto případě měla znamenat existenci 2 verzí v počítači, nechápu, proč tedy slovo existuje není správně

před 1 měsícem

Renata207951

Proc nelze TYTO dvě verze...?

před 1 rokem

widle
widle

Protože tam žádné "tyto" není. "There are" znamená "jsou, existují".

před 1 rokem

Jenda-48
Jenda-48

Tak ta věta je asi uříznutá. Na počítači jsou dvě verze..... brambor, operačního systému, uživatelského programu, ....aplikčního sw, interface atd.....snad něčeho! Navrhuji opravit, neboli doplnit a nebo vyřadit. Proč se neuvádí smysluplné věty? Asi zas zvítězí šalamounský kontext?

před 1 rokem

HanaDvokov9

česky v počítači! "na počítači" se používá ve smyslu pracovat na počítači. pokud tím není myšleno že to leží na počítači položené!!!

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.