1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Möbel mag er nicht."

"Möbel mag er nicht."

Çeviri:Mobilya sevmez.

February 27, 2016

9 Yorum


kamilfirti

"Er/sie/es mag Möbel nicht" de olabilir mi?


minesent

Möbel cümle başında olunca ne anlama geliyor? Vurgulama için mi yapılmış?


SteffiBookworm

Evet, vurgulama için yapılmış.
Cümlenin ilk sözcüğü genellikle vurgulanır.
Bu örnekte kelime sırası bile "özne - fiil - nesne"'den "nesne - fiil - özne" olarak değiştirilir.


SemaPapila

Er/sie/es mag nicht Möbel.


Fatih114149

Telaffuların bazıları çok kötü... Mögl diye anlaşılıyor.


languagepaule

verlangt sevmek nicht den akkusativ?


Diana.888

"mobilyayı sevmez" neden kabul edilmiyor?


alibektas34

MobilyaYI deyince belirli bir mobilyadan bahsediliyor, genel anlamda mobilya kavramından değil. O yüzden Artikel gerektiriyor. Sizin cümleniz "Er mag die Möbel nicht." olur.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.