"Shehasfinallywon."

Μετάφραση:Αυτή έχει τελικά κερδίσει.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


AthinaPETRO

Γιατί δεν μπορεί να μπεί και το "επιτέλους" αφού έχει την ίδια έννοια

πριν από 2 χρόνια

dina486013

Τελικα νικησε!για ποιον λογο μου το πηρε λαθος?ποια η διαφορα του "νικαω" με του "κερδιζω"?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Η πρόταση είναι σε παρακείμενο (έχω+ρήμα), όχι αόριστο!

πριν από 2 χρόνια

Nikos2017

Όμως το "Τελικά κέρδισε" το βγάζει σωστό, άρα ή θα πρέπει να προστεθεί και το "Τελικά νίκησε" ή το πιο σωστό, να αφαιρεθεί το "Τελικά κέρδισε" από τις σωστές απαντήσεις.

πριν από 11 μήνες

ntimosp

Γιατί, αφού μου δίνει ως σωστή απάντηση "τεικά κέρδισε" δεν δέχεται ως σωστή το "τελικά νίκησε"; Ίδια σημασία δεν έχουν;

πριν από 1 χρόνο

Nikos2017

Το ίδιο είναι έχεις δίκιο. Αλλά από τη στιγμή που είναι παρακείμενος θα πρέπει το "Τελικά κέρδισε" να αφαιρεθεί από τις σωστές απαντήσεις.

πριν από 11 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.