Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"She has finally won."

Μετάφραση:Αυτή έχει τελικά κερδίσει.

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


AthinaPETRO

Γιατί δεν μπορεί να μπεί και το "επιτέλους" αφού έχει την ίδια έννοια

πριν από 2 χρόνια

dina486013

Τελικα νικησε!για ποιον λογο μου το πηρε λαθος?ποια η διαφορα του "νικαω" με του "κερδιζω"?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Η πρόταση είναι σε παρακείμενο (έχω+ρήμα), όχι αόριστο!

πριν από 2 χρόνια

Nikos2017

Όμως το "Τελικά κέρδισε" το βγάζει σωστό, άρα ή θα πρέπει να προστεθεί και το "Τελικά νίκησε" ή το πιο σωστό, να αφαιρεθεί το "Τελικά κέρδισε" από τις σωστές απαντήσεις.

πριν από 6 μήνες

ntimosp

Γιατί, αφού μου δίνει ως σωστή απάντηση "τεικά κέρδισε" δεν δέχεται ως σωστή το "τελικά νίκησε"; Ίδια σημασία δεν έχουν;

πριν από 9 μήνες

Nikos2017

Το ίδιο είναι έχεις δίκιο. Αλλά από τη στιγμή που είναι παρακείμενος θα πρέπει το "Τελικά κέρδισε" να αφαιρεθεί από τις σωστές απαντήσεις.

πριν από 6 μήνες