1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "She has finally won."

"She has finally won."

Μετάφραση:Αυτή έχει τελικά κερδίσει.

February 27, 2016

6 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

AthinaPETRO

Γιατί δεν μπορεί να μπεί και το "επιτέλους" αφού έχει την ίδια έννοια

February 27, 2016

dina486013

Τελικα νικησε!για ποιον λογο μου το πηρε λαθος?ποια η διαφορα του "νικαω" με του "κερδιζω"?

May 26, 2016

D_..
Mod

    Η πρόταση είναι σε παρακείμενο (έχω+ρήμα), όχι αόριστο!

    May 26, 2016

Nikos2017

    Όμως το "Τελικά κέρδισε" το βγάζει σωστό, άρα ή θα πρέπει να προστεθεί και το "Τελικά νίκησε" ή το πιο σωστό, να αφαιρεθεί το "Τελικά κέρδισε" από τις σωστές απαντήσεις.

    January 25, 2018

ntimosp

    Γιατί, αφού μου δίνει ως σωστή απάντηση "τεικά κέρδισε" δεν δέχεται ως σωστή το "τελικά νίκησε"; Ίδια σημασία δεν έχουν;

    November 18, 2017

Nikos2017

    Το ίδιο είναι έχεις δίκιο. Αλλά από τη στιγμή που είναι παρακείμενος θα πρέπει το "Τελικά κέρδισε" να αφαιρεθεί από τις σωστές απαντήσεις.

    January 25, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.