1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "She has finally won."

"She has finally won."

Μετάφραση:Αυτή έχει τελικά κερδίσει.

February 27, 2016

9 σχόλια


AthinaPETRO

Γιατί δεν μπορεί να μπεί και το "επιτέλους" αφού έχει την ίδια έννοια


dina486013

Τελικα νικησε!για ποιον λογο μου το πηρε λαθος?ποια η διαφορα του "νικαω" με του "κερδιζω"?


D_..

Η πρόταση είναι σε παρακείμενο (έχω+ρήμα), όχι αόριστο!


Nikos2017

Όμως το "Τελικά κέρδισε" το βγάζει σωστό, άρα ή θα πρέπει να προστεθεί και το "Τελικά νίκησε" ή το πιο σωστό, να αφαιρεθεί το "Τελικά κέρδισε" από τις σωστές απαντήσεις.


ntimosp

Γιατί, αφού μου δίνει ως σωστή απάντηση "τεικά κέρδισε" δεν δέχεται ως σωστή το "τελικά νίκησε"; Ίδια σημασία δεν έχουν;


Nikos2017

Το ίδιο είναι έχεις δίκιο. Αλλά από τη στιγμή που είναι παρακείμενος θα πρέπει το "Τελικά κέρδισε" να αφαιρεθεί από τις σωστές απαντήσεις.


tlSlD7pP

Hello! Το won ακούγεται one . Thank you!


tlSlD7pP

Hello! The perfect pronunciation!!!


Ines464472

Νομιζω οτι τηρειται ο παρακειμενος εχει καρδισει/ νικησει συνωνυμα στα ελληνικα Το επιτελους ηδη δινεται στο λεξιλογιο Δεν επηρεαζει η σειρα.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.