1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "On Wednesdays I drink wine."

"On Wednesdays I drink wine."

Переклад:По середах я п'ю вино.

February 27, 2016

24 коментарі


AnnaSolian

Якщо у вас правильна відповідь "По середах я п'ю вино", то інший варіант також має право на життя "по середам я п'ю вино". А взагалі: щосереди я п'ю вино.


viFm6

Здається завтра хтось буде п'яний.....


BizCray

"я п'ю вино по середам" не підходить чому?


TarasZagor

Взагалі правильніше щосереди я п'ю вино, оскільки 'по' в українській мові вживається тільки в окремих винятках


N0lex

По середам я п'ю вино


kG221

по середам я п'ю вино - більш правильне ніж пропоноване!


svit80

Це тільки в мене відчуття,що я тут українську вивчаю,а не англійську?? Добре,не приймає варіант "по середам",бо якійсь сраний розумник вирішив,що то русизм,хоча так говорить і пише добра половина українців,ТАК ХОЧА Б ЗА ПОМИЛКУ ЦЕ ЗАРАХОВУЙТЕ


VzyU3

Ніхто не помилить тому що варіантів рівно стільки скільки треба


VzyU3

Не згодна. Все продумано


VzyU3

Ой. Я не туди написала


wasko2

У вимові здається є невідповідність.


ye.suhov

По середах я п'ю вино - правильно, а Я п'ю вино по середах - неправильно... Щось я цього не розумію...


subbota7771

"по середах" и "щосереди"- в чому різниця?


KVrR13

По середах чи по середам? Це у вас помилка???


Bidiak_XD

Я бачу добре ви проводите середу, а я от по п'ятницям тільки п'ю...


VzyU3

Ой. Я не туди написала


AndriiDeineko

У середу я п'ю вино


ioCV8

По середам я п'ю вино


Yura838757

чому не в середу я п'ю вино


RomanManov

Тому що тут множина: Wednesdays


Ignat297288

Гребаная козлячая мова


system7nik

Може "язык"?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.