"The water is dirty."

Переклад:Ця вода брудна.

2 роки тому

6 коментарів


RaymanPrime

я написав "ця вода забруднена" - помилка

2 роки тому

AGtW1

Навіщо писати всякі синоніми, використовуйте загальні слова. Думаю, розробникам є що робити, окрім вписування сюди "забрудненої води"

2 роки тому

youfree568

А ти завжди розумієш як потрібно писати? Я написав "вода брудна" і це вже помилка. Якщо такі помилки не будуть враховуватися то і рідної мови доведеться перевчатися.

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Так, Вода брудна - це справді помилка. Вода, як назва речовини, пишеться без артикля. Якщо написано The water, значить мова про певну воду у якійсь ємкості, водоймі, чи ін. The water is dirty - Ця вода брудна (у склянці, річці, чи калюжі).

9 місяців тому

Vl5i

Мені подобаеться вчити мову

1 рік тому

TarasZagor

Написав "Ця вода брудна" і показало помилку. І правильну відповідь "Ця вода брудна"

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.