1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The water is dirty."

"The water is dirty."

Переклад:Ця вода брудна.

February 27, 2016

9 коментарів


RaymanPrime

я написав "ця вода забруднена" - помилка


AGtW1

Навіщо писати всякі синоніми, використовуйте загальні слова. Думаю, розробникам є що робити, окрім вписування сюди "забрудненої води"


youfree568

А ти завжди розумієш як потрібно писати? Я написав "вода брудна" і це вже помилка. Якщо такі помилки не будуть враховуватися то і рідної мови доведеться перевчатися.


Fb8U1

Так, Вода брудна - це справді помилка. Вода, як назва речовини, пишеться без артикля. Якщо написано The water, значить мова про певну воду у якійсь ємкості, водоймі, чи ін. The water is dirty - Ця вода брудна (у склянці, річці, чи калюжі).


Vl5i

Мені подобаеться вчити мову


c2sJ2

Написав "Ця вода є брудна" - помилка


Mary908712

Цей випадок коли мені взагалі не зрозуміло як вимовляється- dirty.Чого так не чітко?????????


TarasZagor

Написав "Ця вода брудна" і показало помилку. І правильну відповідь "Ця вода брудна"


ps3z13

Написав "ця вода брудна" помилка і відповідь від вас це вода брудна? Щось не так

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.