"Я займаюся спортом."

Переклад:I exercise.

2 роки тому

4 коментарі


galanet

"I exercise sports" чому невірно?

1 рік тому

Hs982
Hs982

Не розумію,як то - ,I exercise- я займаюся спортом?- у мене враження,що після Я- має якийсь артикль стояти,хіба ні?

1 рік тому

A0831

чому не можна i go in for sports

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Exercise у цьому реченні - дієслово, а не іменник, тому ніяких артиклів не може бути. Не може бути і дієслова-зв'язки is, бо це не прикметник. Не слід додавати і sports, бо exercise = тренуватися/займатися спортом.

9 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.