1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я займаюся спортом."

"Я займаюся спортом."

Переклад:I exercise.

February 27, 2016

4 коментарі


galanet

"I exercise sports" чому невірно?


A0831

чому не можна i go in for sports


Hs982

Не розумію,як то - ,I exercise- я займаюся спортом?- у мене враження,що після Я- має якийсь артикль стояти,хіба ні?


Fb8U1

Exercise у цьому реченні - дієслово, а не іменник, тому ніяких артиклів не може бути. Не може бути і дієслова-зв'язки is, бо це не прикметник. Не слід додавати і sports, бо exercise = тренуватися/займатися спортом.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати