1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Her sons are in college."

"Her sons are in college."

Переклад:ЇЇ сини у коледжі.

February 27, 2016

8 коментарів


Maksym300222

Чому перед college немає артикля?


Kaminari_Okami

У даному реченні мається на увазі не саме навчальний заклад, а, скоріше, вид діяльності, яким займається людина. Наприклад, коли ми кажемо "Її син вже ходить до школи", ми маємо увазі не конкретну школу чи будь-яку школу, а саме нову соціальну роль, яку виконує дитина. Тому таке позначення і йде без артикля.


LewKostyny

Знати би, що мається на увазі. А то поставиш артикль і отримаєш помилку.


nkovalchuk1

Її сини в коледжі


Maksym300222

“Її сини в коледжі" вважає неправильним перекладом, бо вжито прислівник В. Треба виправити.


ArtemusG

Кнопка "повідомити про проблему,,


LewKostyny

In college, але at the inctitute. Тут in, а там at.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.