Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The prison is under construction."

Překlad:Vězení je ve výstavbě.

před 2 roky

7 komentářů


Chatulov
Chatulov

Nedá se to přeložit také, že se opravuje?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To by bylo "The prison is being repaired".

před 2 roky

Chatulov
Chatulov

Tak jsem si to ověřoval. Under construction znamená i v rekonstrukci.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Můžete prosím uvést zdroj?

před 2 roky

Chatulov
Chatulov

To bohužel nemůžu. Ptal jsem se svých přátel z USA. Říkali že se to říká dost různě ale pokud se budova opravuje, tak se klidně může napsat "Under construction" prý to chyba není.

před 2 roky

Chatulov
Chatulov

Nevzalo mi to ani: Ta věznice se staví..

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

To by bylo "The prison is being built". Znamená to sice to samé, ale protože anglické "under construction" koresponduje s českým "ve výstavbě", není důvod uznávat nic dalšího.

před 2 roky