"I work."

Překlad:Pracuji.

February 28, 2016

8 komentářů


stepi7

Co to znamená slov. př.

February 28, 2016

Voyta
Mod

Slovesa v přítomném čase. Po rozkliknutí dovednosti se vám zobrazí její celý název.

February 28, 2016

19Roman62

proč je "dělám" špatně?

March 14, 2016

Voyta
Mod

Jestli tím myslíte hovorový výraz pro "pracuji", pak vězte, že kurz hovorové výrazy nepřijímá.

March 14, 2016

PetrPetr884165

Napíšu Pracuji A to je prý chyba !!!

January 23, 2018

JitkaOuado

Je tady chyba a proto nemůžu pokročit dál. Napíšu pracuji, řekne mi, že je to chyba a správně má být pracuji.

February 27, 2018

joke779782

Asi je zde chyba. Pracuji opraví na Pracuji.

July 11, 2018

kacenka9

na PC nebo mobilnim zarizeni? Pracuji je hlavni preklad. Uprimne, u tehle vety jsou jen 4 ceske moznosti a vsechny tam jsou...

July 11, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.