"I work."

Překlad:Pracuji.

February 28, 2016

11 komentářů


stepi7

Co to znamená slov. př.


Voyta
Mod

Slovesa v přítomném čase. Po rozkliknutí dovednosti se vám zobrazí její celý název.


19Roman62

proč je "dělám" špatně?


Voyta
Mod

Jestli tím myslíte hovorový výraz pro "pracuji", pak vězte, že kurz hovorové výrazy nepřijímá.


PetrPetr884165

Napíšu Pracuji A to je prý chyba !!!


JitkaOuado

Je tady chyba a proto nemůžu pokročit dál. Napíšu pracuji, řekne mi, že je to chyba a správně má být pracuji.


joke779782

Asi je zde chyba. Pracuji opraví na Pracuji.


kacenka9

na PC nebo mobilnim zarizeni? Pracuji je hlavni preklad. Uprimne, u tehle vety jsou jen 4 ceske moznosti a vsechny tam jsou...


Jan412436

?? Pracuji jako chyba?? Jako chybí tečka??


schoking

Napsal jsem pracuji překlad je pracuji a pry chyba


Dka654442

Bolo to správne

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.