Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I work."

Překlad:Pracuji.

před 2 roky

8 komentářů


stepi7

Co to znamená slov. př.

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Slovesa v přítomném čase. Po rozkliknutí dovednosti se vám zobrazí její celý název.

před 2 roky

19Roman62

proč je "dělám" špatně?

před 2 roky

Voyta
Voyta
Mod

Jestli tím myslíte hovorový výraz pro "pracuji", pak vězte, že kurz hovorové výrazy nepřijímá.

před 2 roky

PetrPetr884165

Napíšu Pracuji A to je prý chyba !!!

před 6 měsíci

JitkaOuado

Je tady chyba a proto nemůžu pokročit dál. Napíšu pracuji, řekne mi, že je to chyba a správně má být pracuji.

před 5 měsíci

joke779782

Asi je zde chyba. Pracuji opraví na Pracuji.

před 1 měsícem

kacenka9
kacenka9
Mod

na PC nebo mobilnim zarizeni? Pracuji je hlavni preklad. Uprimne, u tehle vety jsou jen 4 ceske moznosti a vsechny tam jsou...

před 1 měsícem