1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I wear a shirt and a skirt."

"I wear a shirt and a skirt."

Překlad:Nosím košili a sukni.

February 28, 2016

13 komentářů


Hafik14

zdá se mi to nebo tam slysim i wear a shirt and THE skirt ?

September 13, 2016

kacenka9

Ono tam splyva to D na konci AND a A, takze se to tak muze zdat, ale kdyby tam bylo THE, bylo by to mnohem vyraznejsi

September 13, 2016

JitkaSvobo3

Proč nemůže být `Já nosím triko a sukni .?

April 17, 2018

MatejJavurek

Proč mi to neuzná: Já nosím košili a sukni!?

June 18, 2018

PetrLokvenc

"and" znamená "a", ale také "i". Proč tedy bylo "Nosím košili i sukni" vyhodnoceno jako chyba?

February 28, 2016

Voyta
Mod

Protože "i" není to samé jako "a", je v tom náznak slova "také". Takže pro variantu s "i" by byla vhodnější anglická věta "I wear a shirt and also a skirt".

February 28, 2016

PetrLokvenc

Děkuji.

February 28, 2016

LudkCcha1

Proc mi to nevzalo "nosim tricko a sukni"

October 27, 2016

Limedka

Protože "shirt" není tričko, ale košile.

November 8, 2016

Skip185018

Když pustím želvu, říká mi to jasně "shirts" a "skirts", což je podle mě chyba.

June 7, 2017

Voyta
Mod

Želva má ve zvyku ke koncovému -t přidávat trochu moc sykavky. V tomto případě je potřeba si všimnout neurčitého členu "a", který v množném čísle nepoužijete.

July 15, 2018

Filip41787

Nemá to být před tím já jako I (aj)

July 7, 2019

Marek9336

Nemůže být i "oblékám si"?

September 19, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.