"They decided it."

Μετάφραση:Αυτοί το αποφάσισαν.

February 28, 2016

20 σχόλια


Theofa

"Το αποφάσισαν" το θεώρησε λάθος.

February 28, 2016

jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

September 10, 2018

dimstath

το αποφάσισαν είναι σωστό στα ελληνικά

October 21, 2017

jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

September 10, 2018

Dimitra956826

Προς όλους τους σχολιαστές: Ναι, σίγουρα η πρόταση μπορεί άνετα να σταθεί χωρίς την αντωνυμία στα ελληνικά. Πιθανώς να μην υπάρχει στις εναλλακτικές, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως χάθηκε κι ο κόσμος :) Το μάθημα είναι χωρίς διαχειριστές πολύ καιρό, άρα μερικές μεταφράσεις λείπουν και δεν μπορούν να προστεθούν, τουλάχιστον όχι προς το παρόν. Γι' αυτό αν βλέπετε πως μία μετάφραση που είναι σωστή δεν γίνεται δεκτή, μεταφράστε την πρόταση σύμφωνα με την προτεινόμενη μετάφραση, για να μην σαν την παίρνει λάθος.

Και μία σημείωση: Αν βλέπετε πως κάποιος στην συζήτηση έχει αφησει ήδη το ίδιο σχόλιο που θέλατε κι εσείς να κάνετε, κάν'τε upvote ή απαντήστε με reply πως έχετε κι εσείς το ίδιο πρόβλημα, έτσι ώστε τα σχόλια να είναι τακτοποιημένα. Οι αναφορές προβλημάτων από πολλούς δημιουργούν χάος, μιας και αν κάποιος έχει ερώτηση σχετικά με την πρόταση θα χρειαστεί να ψάξει για να την βρει την απάντηση. ^.^

February 16, 2018

Michael409270

Συγγνώμη με ποια ιδιότητα απαντάτε; Μήπως ξέρετε και μπορείτε να μου πείτε πως θα έπρεπε να λειτουργεί το Duolingo;

August 30, 2018

Bacilic

Όπως σε όλα τα ηλεκτρονικά φόρουμ έτσι και σε αυτό του Duolingo ο καθένας εκφέρει με σεβασμό τη γνώμη του. Άλλοι ξέρουν καλλίτερα ένα θέμα και κάποιο άλλοι ένα άλλο. Όλοι μαζί προσθέτουμε γνώση. Η ιδιότητα του διαχειριστή δεν δίνει καμία περισσότερη βαρύτητα στα σχόλια απλά γνωρίζει κάποιες εσωτερικές λειτουργίες του Duolingo και με όλη την καλή διάθεση τις αναφέρουμε στους χρήστες για να δείξουν κατανόηση σε μερικές, αρκετές φορές εύλογες, παρατηρήσεις τους.

Για το πως θα έπρεπε να λειτουργεί το Duolingo εξαρτάτε από την οπτική του καθενός. Μπορούν να γραφτούν ολόκληρα κατεβατά. Θα μας ενδιέφεραν πολύ και οι δικές σας παρατηρήσεις για προσθήκη, αλλαγή και βελτίωση χαρακτηριστικών του Duolingo.

November 7, 2018

tasos2014

Είναι λάθος ας μας πει κάποιος

April 21, 2016

Taniathasta

Το αποφάσισαν αυτό είναι υπερβολή ...Το αποφάσισαν αρκεί, και είναι σωστό.

May 13, 2017

jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

September 10, 2018

Aikon17

Το αποφάσισαν - για μένα είναι σωστό, η προσθήκη της λέξης "αυτό" είναι πλεονασμός

September 21, 2017

jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

September 10, 2018

uoLL8

-Γιατί το Duolingo είναι τσάμπα;

-Οι διαχειριστές "το αποφάσισαν αυτό".

Φιλικά Κλεάνθης

January 20, 2019

kattsa1962-

"Το αποφάσισαν" ειναι αρκετό. Αλλιώς "αυτοί αποφάσισαν αυτό". Θεωρώ ότι απάντησα σωστά οπως και όλοι !!!

February 14, 2018

Dimitra956826

Άρα από την στιγμή που άλλα 5-6 άτομα έκαναν ακριβώς την ίδια παρατήρηση με εσένα, καλό θα ήταν να κάνεις απλά upvote στα προηγούμενα :P

February 16, 2018

ikaros0

Μηχανη είναι ας της συγχωρησουμε και κανα λαθος...

September 28, 2017

ernestos4

:)

May 1, 2018

jaye16
Mod

Όχι, δεν είμαστε μηχανές. Είμαστε μια ομάδα εθελοντών που ανέλαβαν πρόσφατα αυτό το μάθημα και προσπαθούν να διορθώσουν όσο μπορούμε.

September 10, 2018

ikaros0

Δεν ηταν απαξιωτικη η παρατηρηση μου (σε περιπτωση που την εκλάβατε ως τετοια),καθε άλλο,εννοουσα αυτό ακριβως που συνεβη ,ότι μερικες φορες είναι λογικο να μην εχει προβλεφθεί καποια απαντηση οποτε εκεινη την στιγμη εχουμε απέναντι μας τη "μηχανη" που στην συγκεκριμενη περιπτωση κανει ότι εχει προγραμματιστεί να κανει.Καλη δουλεια ,μακαρι να εχετε το χρονο και τη διαθεση να συνεχισετε.Δεν ξερω κατά ποσο θα ηταν ευκολο να γινονται καποιες παραπομπες σε κάθε μαθημα με τη γραμματικη η και τους ιδωματισμους που εχουν σχεση με το μαθημα...όχι σπουδαια πραγματα τα πλεον βασικα...

September 10, 2018

jaye16
Mod

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

September 10, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.