1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "They decided it."

"They decided it."

Μετάφραση:Αυτοί το αποφάσισαν.

February 28, 2016

21 σχόλια


Theofa

"Το αποφάσισαν" το θεώρησε λάθος.


jaye16

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!


dimstath

το αποφάσισαν είναι σωστό στα ελληνικά


jaye16

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!


uoLL8

Καλή μου Jaye16 συγχώρα με, η απάντηση του φίλου είναι λάθος. "Το αποφάσισαν" ΠΟΙΟΙ? not me, not you, not the neighbor, but "They". Χωρίς το "They" η μετάφραση είναι στον αέρα.

Φιλικά Κλεάνθης


Dimitra956826

Προς όλους τους σχολιαστές: Ναι, σίγουρα η πρόταση μπορεί άνετα να σταθεί χωρίς την αντωνυμία στα ελληνικά. Πιθανώς να μην υπάρχει στις εναλλακτικές, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως χάθηκε κι ο κόσμος :) Το μάθημα είναι χωρίς διαχειριστές πολύ καιρό, άρα μερικές μεταφράσεις λείπουν και δεν μπορούν να προστεθούν, τουλάχιστον όχι προς το παρόν. Γι' αυτό αν βλέπετε πως μία μετάφραση που είναι σωστή δεν γίνεται δεκτή, μεταφράστε την πρόταση σύμφωνα με την προτεινόμενη μετάφραση, για να μην σαν την παίρνει λάθος.

Και μία σημείωση: Αν βλέπετε πως κάποιος στην συζήτηση έχει αφησει ήδη το ίδιο σχόλιο που θέλατε κι εσείς να κάνετε, κάν'τε upvote ή απαντήστε με reply πως έχετε κι εσείς το ίδιο πρόβλημα, έτσι ώστε τα σχόλια να είναι τακτοποιημένα. Οι αναφορές προβλημάτων από πολλούς δημιουργούν χάος, μιας και αν κάποιος έχει ερώτηση σχετικά με την πρόταση θα χρειαστεί να ψάξει για να την βρει την απάντηση. ^.^


tasos2014

Είναι λάθος ας μας πει κάποιος


Taniathasta

Το αποφάσισαν αυτό είναι υπερβολή ...Το αποφάσισαν αρκεί, και είναι σωστό.


jaye16

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!


Aikon17

Το αποφάσισαν - για μένα είναι σωστό, η προσθήκη της λέξης "αυτό" είναι πλεονασμός


jaye16

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!


uoLL8

-Γιατί το Duolingo είναι τσάμπα;

-Οι διαχειριστές "το αποφάσισαν αυτό".

Φιλικά Κλεάνθης


kattsa1962-

"Το αποφάσισαν" ειναι αρκετό. Αλλιώς "αυτοί αποφάσισαν αυτό". Θεωρώ ότι απάντησα σωστά οπως και όλοι !!!


Dimitra956826

Άρα από την στιγμή που άλλα 5-6 άτομα έκαναν ακριβώς την ίδια παρατήρηση με εσένα, καλό θα ήταν να κάνεις απλά upvote στα προηγούμενα :P


ikaros0

Μηχανη είναι ας της συγχωρησουμε και κανα λαθος...


jaye16

Όχι, δεν είμαστε μηχανές. Είμαστε μια ομάδα εθελοντών που ανέλαβαν πρόσφατα αυτό το μάθημα και προσπαθούν να διορθώσουν όσο μπορούμε.


ikaros0

Δεν ηταν απαξιωτικη η παρατηρηση μου (σε περιπτωση που την εκλάβατε ως τετοια),καθε άλλο,εννοουσα αυτό ακριβως που συνεβη ,ότι μερικες φορες είναι λογικο να μην εχει προβλεφθεί καποια απαντηση οποτε εκεινη την στιγμη εχουμε απέναντι μας τη "μηχανη" που στην συγκεκριμενη περιπτωση κανει ότι εχει προγραμματιστεί να κανει.Καλη δουλεια ,μακαρι να εχετε το χρονο και τη διαθεση να συνεχισετε.Δεν ξερω κατά ποσο θα ηταν ευκολο να γινονται καποιες παραπομπες σε κάθε μαθημα με τη γραμματικη η και τους ιδωματισμους που εχουν σχεση με το μαθημα...όχι σπουδαια πραγματα τα πλεον βασικα...


jaye16

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Λοιπόν, λέγοντας "It is the same." δεν σημαίνει τίποτα για εμάς. Πρέπει να δούμε τι γράψατε αν θέλετε να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε ποιο είναι το πρόβλημά σας. z

Η μετάφρασή σας απορρίφθηκε; zzzz

Δεν έχουμε κανέναν τρόπο να μάθουμε αν δεν μας πείτε.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

  • Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΆ ή/και να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ή μια αντιγραφή-επικόλληση εδώ..
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.