"They decided it."

Μετάφραση:Αυτοί το αποφάσισαν.

πριν από 2 χρόνια

19 σχόλια


Theofa
Theofa

"Το αποφάσισαν" το θεώρησε λάθος.

πριν από 2 χρόνια

jaye16
jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

πριν από 1 μήνα

dimstath

το αποφάσισαν είναι σωστό στα ελληνικά

πριν από 11 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

πριν από 1 μήνα

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Προς όλους τους σχολιαστές: Ναι, σίγουρα η πρόταση μπορεί άνετα να σταθεί χωρίς την αντωνυμία στα ελληνικά. Πιθανώς να μην υπάρχει στις εναλλακτικές, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως χάθηκε κι ο κόσμος :) Το μάθημα είναι χωρίς διαχειριστές πολύ καιρό, άρα μερικές μεταφράσεις λείπουν και δεν μπορούν να προστεθούν, τουλάχιστον όχι προς το παρόν. Γι' αυτό αν βλέπετε πως μία μετάφραση που είναι σωστή δεν γίνεται δεκτή, μεταφράστε την πρόταση σύμφωνα με την προτεινόμενη μετάφραση, για να μην σαν την παίρνει λάθος.

Και μία σημείωση: Αν βλέπετε πως κάποιος στην συζήτηση έχει αφησει ήδη το ίδιο σχόλιο που θέλατε κι εσείς να κάνετε, κάν'τε upvote ή απαντήστε με reply πως έχετε κι εσείς το ίδιο πρόβλημα, έτσι ώστε τα σχόλια να είναι τακτοποιημένα. Οι αναφορές προβλημάτων από πολλούς δημιουργούν χάος, μιας και αν κάποιος έχει ερώτηση σχετικά με την πρόταση θα χρειαστεί να ψάξει για να την βρει την απάντηση. ^.^

πριν από 7 μήνες

Michael409270

Συγγνώμη με ποια ιδιότητα απαντάτε; Μήπως ξέρετε και μπορείτε να μου πείτε πως θα έπρεπε να λειτουργεί το Duolingo;

πριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

πριν από 1 μήνα

tasos2014

Είναι λάθος ας μας πει κάποιος

πριν από 2 χρόνια

Taniathasta
Taniathasta

Το αποφάσισαν αυτό είναι υπερβολή ...Το αποφάσισαν αρκεί, και είναι σωστό.

πριν από 1 χρόνο

jaye16
jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

πριν από 1 μήνα

Aikon17
Aikon17

Το αποφάσισαν - για μένα είναι σωστό, η προσθήκη της λέξης "αυτό" είναι πλεονασμός

πριν από 1 χρόνο

jaye16
jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

Ευχαριστούμε για την υπόδειξη, την προσθέσαμε ως εναλλακτική μετάφραση!

πριν από 1 μήνα

kattsa1962-

"Το αποφάσισαν" ειναι αρκετό. Αλλιώς "αυτοί αποφάσισαν αυτό". Θεωρώ ότι απάντησα σωστά οπως και όλοι !!!

πριν από 8 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Άρα από την στιγμή που άλλα 5-6 άτομα έκαναν ακριβώς την ίδια παρατήρηση με εσένα, καλό θα ήταν να κάνεις απλά upvote στα προηγούμενα :P

πριν από 7 μήνες

ikaros0

Μηχανη είναι ας της συγχωρησουμε και κανα λαθος...

πριν από 1 χρόνο

ernestos4

:)

πριν από 5 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Όχι, δεν είμαστε μηχανές. Είμαστε μια ομάδα εθελοντών που ανέλαβαν πρόσφατα αυτό το μάθημα και προσπαθούν να διορθώσουν όσο μπορούμε.

πριν από 1 μήνα

ikaros0

Δεν ηταν απαξιωτικη η παρατηρηση μου (σε περιπτωση που την εκλάβατε ως τετοια),καθε άλλο,εννοουσα αυτό ακριβως που συνεβη ,ότι μερικες φορες είναι λογικο να μην εχει προβλεφθεί καποια απαντηση οποτε εκεινη την στιγμη εχουμε απέναντι μας τη "μηχανη" που στην συγκεκριμενη περιπτωση κανει ότι εχει προγραμματιστεί να κανει.Καλη δουλεια ,μακαρι να εχετε το χρονο και τη διαθεση να συνεχισετε.Δεν ξερω κατά ποσο θα ηταν ευκολο να γινονται καποιες παραπομπες σε κάθε μαθημα με τη γραμματικη η και τους ιδωματισμους που εχουν σχεση με το μαθημα...όχι σπουδαια πραγματα τα πλεον βασικα...

πριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

Τα μαθήματα μόλις ξεκίνησαν μετά από καιρό να συμπληρώνονται και να εμπλουτίζονται ξανά με εναλλακτικές, πράγμα που παίρνει χρόνο, οπότε παρακαλούμε να μας συγχωρήσετε και αν μπορείτε να μας επισημαίνετε και άλλες τέτοιες παραλείψεις που τυχόν συναντήσετε, μας βοηθάνε πολύ!

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.