1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "What is the opposite answer?"

"What is the opposite answer?"

Μετάφραση:Ποια είναι η αντίθετη απάντηση;

February 28, 2016

7 σχόλια


alkanellop

Καλησπέρα, Γιατί what και όχι witch


D_..

Εννοείς γιατί What και όχι Which! Witch είναι η μάγισσα ;)

Για την ερώτησή σου, δες το σχόλιο εδώ


Nikos248082

Καλησπερα opposite ειναι και το απεναντι;


ilVp9

Δεν μπορώ να καταλάβω τη διαφορά του what από το why


Peiraikos

Και το,,,,, Ποιά η αντίθετη απάντηση,,,, στα ελληνικά είναι σωστό.


pqSQL

Ναι φισηκα


manolis49

Η λέξη απάντηση στη μετάφραση δεν υπάρχει,μήπως ξέρει κάποιος γιατί;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.