"What is the opposite answer?"

Μετάφραση:Ποια είναι η αντίθετη απάντηση;

February 28, 2016

5 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

alkanellop

Καλησπέρα, Γιατί what και όχι witch

February 28, 2016

D_..
Mod

    Εννοείς γιατί What και όχι Which! Witch είναι η μάγισσα ;)

    Για την ερώτησή σου, δες το σχόλιο εδώ

    February 28, 2016

Nikos248082

    Καλησπερα opposite ειναι και το απεναντι;

    July 16, 2017

ilVp9

    Δεν μπορώ να καταλάβω τη διαφορά του what από το why

    November 27, 2017

Peiraikos

    Και το,,,,, Ποιά η αντίθετη απάντηση,,,, στα ελληνικά είναι σωστό.

    July 22, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.