Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"What is the opposite answer?"

Μετάφραση:Ποια είναι η αντίθετη απάντηση;

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


alkanellop

Καλησπέρα, Γιατί what και όχι witch

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Εννοείς γιατί What και όχι Which! Witch είναι η μάγισσα ;)

Για την ερώτησή σου, δες το σχόλιο εδώ

πριν από 2 χρόνια

Nikos248082

Καλησπερα opposite ειναι και το απεναντι;

πριν από 1 χρόνο

ilVp9

Δεν μπορώ να καταλάβω τη διαφορά του what από το why

πριν από 10 μήνες