"Siz kızsınız."

Çeviri:Ihr seid Mädchen.

2 yıl önce

16 Yorum


angryblondetr

ihr ile sie arasındaki fark nedir?

2 yıl önce

MetinAydinn

"Ihr seid Mädchen."

"Sie sind Mäcdhen."

"Ihr" kullanacağın zaman "seid" , "Sie" kullanacağın zaman "sind" olacak diye biliyorum.

3 ay önce

MetinAydinn

Yani;

Ihr = Siz (kibar hali)

Sie = Sen

İngilizcede ki "you" gibi ama ingilizcede "you" hem "sen"hem de "siz" anlamını taşıyor. Almanca'da "sen" ve "siz" farklı kullanılıyor.

3 ay önce

AliBahtiya

Ihr siz iki tane sie var biri onlar biri kibarlik anlaminda

6 ay önce

deniz_75

siz bir kızsınız olsa Sie sind ein Madchen olurdu. bence doğrusu Sie sind das Madchen olmalı

2 yıl önce

kaaydogan

Buradaki konu anlatımında Madchen için das yani tarafsız artikel kullanmamız söyleniyordu ancak burda Madchen için artikel olarak die verilmiş.BENCE cevap Sie sind das Madchen olmalı.

1 yıl önce

ala28985

kızsınız derken çoğul olduğu için artıkel die oluyor.

1 yıl önce

UTKUOMER_9

bende 1 çıkıyor

1 ay önce

enanasya
enanasya

sie sind das mädchen neden olmadı?

7 ay önce

enanasya
enanasya

Pardon yanlış sordum düzeltiyorum.
'ihr seid das mädchen' neden olmadı. Neden artikel olmuyor burada?

7 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ihr çoğuldur, siz (kibar hali) gibi. Çoğul için Almanca'da belirsiz Artikel yok, belirli Artikel "die".
Ihr seid Mädchen.
Ihr seid die Mädchen.

siz - Sie (nazik) farklıdır.
Orada hem tekil hem de çoğul mümkün.
Tekil:
Sie sind ein Mädchen. (Belirsiz)
Sie sind das Mädchen. (Belirli)
Çoğul:
Sie sind Mädchen. (Belirsiz)
Sie sind die Mädchen.

2 ay önce

hatiss22502540

sie dişi anlamında Sie yani büyük s ile yazılan siz anlamında nezaket gereğince kullanılır fakat başka sie ise onlar anlamında kullanılır 3 tane dir sie ler ıhr ise ona abnlamında

2 yıl önce

layda98389

Madchen yazarken klavyede noktalı a olmuyor yani

1 yıl önce

merfaruk156990

Klavyeni almanca yap

1 yıl önce

FatmaNur651327

A harfine uzun basarsan noktalı ä çıkar

1 yıl önce

Siyahsever

Küçük 'a' nın üstüne basılı tut ordan seç

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.