"Siz kızsınız."

Çeviri:Ihr seid Mädchen.

February 28, 2016

4 Yorum


angryblondetr

ihr ile sie arasındaki fark nedir?

February 28, 2016

AliBahtiya

Ihr siz iki tane sie var biri onlar biri kibarlik anlaminda

May 16, 2018

MetinAydinn

"Ihr seid Mädchen."

"Sie sind Mäcdhen."

"Ihr" kullanacağın zaman "seid" , "Sie" kullanacağın zaman "sind" olacak diye biliyorum.

August 30, 2018

MetinAydinn

Yani;

Ihr = Siz (kibar hali)

Sie = Sen

İngilizcede ki "you" gibi ama ingilizcede "you" hem "sen"hem de "siz" anlamını taşıyor. Almanca'da "sen" ve "siz" farklı kullanılıyor.

August 30, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.