1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Siz kızsınız."

"Siz kızsınız."

Çeviri:Ihr seid Mädchen.

February 28, 2016

14 Yorum


angryblondetr

ihr ile sie arasındaki fark nedir?


MetinAydinn

"Ihr seid Mädchen."

"Sie sind Mäcdhen."

"Ihr" kullanacağın zaman "seid" , "Sie" kullanacağın zaman "sind" olacak diye biliyorum.


MetinAydinn

Yani;

Ihr = Siz (kibar hali)

Sie = Sen

İngilizcede ki "you" gibi ama ingilizcede "you" hem "sen"hem de "siz" anlamını taşıyor. Almanca'da "sen" ve "siz" farklı kullanılıyor.


serpilartr

sie = siz Sie (büyük harfle)= kibarca siz Ben böyle biliyordum


veli3636

Ihr siz iki tane sie var biri onlar biri kibarlik anlaminda


serpilartr

Kankalar sind ile seid in farkı ne


exol6104

Sie sind, wir sind (onlar ve biz için kullanılıyor) Ihr seid (siz için kullaniliyor)


LittleChop4

Peki ya sind ile seind arasındaki fark nedir?


serpilartr

Ihr ile sie nin anlamı ne


Muhlise843438

Ben doğru yazdım bana yanlış dedi?


Ashab-iKeh

Sie sind Mädchen


NisaNurafa2

"Ihr seid das Mädchen" niye olmadı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.