Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Siz kızsınız."

Çeviri:Ihr seid Mädchen.

2 yıl önce

12 Yorum


angryblondetr

ihr ile sie arasındaki fark nedir?

2 yıl önce

AliBahtiya

Ihr siz iki tane sie var biri onlar biri kibarlik anlaminda

2 ay önce

deniz_75

siz bir kızsınız olsa Sie sind ein Madchen olurdu. bence doğrusu Sie sind das Madchen olmalı

1 yıl önce

kaaydogan

Buradaki konu anlatımında Madchen için das yani tarafsız artikel kullanmamız söyleniyordu ancak burda Madchen için artikel olarak die verilmiş.BENCE cevap Sie sind das Madchen olmalı.

1 yıl önce

ala28985

kızsınız derken çoğul olduğu için artıkel die oluyor.

11 ay önce

enanasya
enanasya

sie sind das mädchen neden olmadı?

3 ay önce

enanasya
enanasya

Pardon yanlış sordum düzeltiyorum.
'ihr seid das mädchen' neden olmadı. Neden artikel olmuyor burada?

3 ay önce

hatiss22502540

sie dişi anlamında Sie yani büyük s ile yazılan siz anlamında nezaket gereğince kullanılır fakat başka sie ise onlar anlamında kullanılır 3 tane dir sie ler ıhr ise ona abnlamında

2 yıl önce

layda98389

Madchen yazarken klavyede noktalı a olmuyor yani

1 yıl önce

merfaruk156990

Klavyeni almanca yap

10 ay önce

FatmaNur651327

A harfine uzun basarsan noktalı ä çıkar

9 ay önce

Siyahsever

Küçük 'a' nın üstüne basılı tut ordan seç

6 ay önce