1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Did you use my paint?"

"Did you use my paint?"

Překlad:Použil jsi moji barvu?

February 29, 2016

9 komentářů


michalbiot

Dobrý den, je možné v této vetě použít i slovo "kresbu"?

February 29, 2016

widle

Ne, "paint" není obraz, ale ta nátěrová barva, která se k malování používá.

February 29, 2016

olinahadto

Proč je tedy v nabídnutém překladu "...malbu...." v zadání ".... ale tady "... barvu..."?

March 26, 2016

widle

Slovo malba se, myslím, občas používá pro barvu na malování pokojů. Proto je tady přípustné.

March 28, 2016

petrnebe

Proč v nabídce slov není barva, ale pouze malba?

September 3, 2016

widle

Protože paint znamená jen malířskou barvu - ten materiál, kterým se něco obarvuje. Barva jako vlastnost je color/colour.

Tedy, mělo by se zobrazovat obojí, ale ta "malba" na prvním místě.

September 3, 2016

Pavel221503

omlouvam se, ale domnivam se, ze malba, nejde pouzit pro tu barvu v plechovce, malba uz je hotove dilo, myslim si, ze zde by to melo nabizet jen barvu, naopak malba by mela byt smazana ....

July 7, 2017

AlmaMESTLO1

V konečném slově paint bylo jasně slyšet "s" na konci, tedy množné číslo! Ála

January 20, 2019

widle

Výslovnost "t" v angličtině je mnohem sykavější, než jsme zvyklí z češtiny, takže našemu uchu to tak může znít.

January 20, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.