Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Did you use my paint?"

Překlad:Použil jsi moji barvu?

před 2 roky

7 komentářů


michalbiot

Dobrý den, je možné v této vetě použít i slovo "kresbu"?

před 2 roky

widle
widle

Ne, "paint" není obraz, ale ta nátěrová barva, která se k malování používá.

před 2 roky

olinahadto

Proč je tedy v nabídnutém překladu "...malbu...." v zadání ".... ale tady "... barvu..."?

před 2 roky

widle
widle

Slovo malba se, myslím, občas používá pro barvu na malování pokojů. Proto je tady přípustné.

před 2 roky

PetrNebe

Proč v nabídce slov není barva, ale pouze malba?

před 1 rokem

widle
widle

Protože paint znamená jen malířskou barvu - ten materiál, kterým se něco obarvuje. Barva jako vlastnost je color/colour.

Tedy, mělo by se zobrazovat obojí, ale ta "malba" na prvním místě.

před 1 rokem

Pavel221503

omlouvam se, ale domnivam se, ze malba, nejde pouzit pro tu barvu v plechovce, malba uz je hotove dilo, myslim si, ze zde by to melo nabizet jen barvu, naopak malba by mela byt smazana ....

před 1 rokem