"I played this record once."

Переклад:Я грав цю платівку один раз.

2 роки тому

14 коментарів


Ward_777

я грав цей запис одного разу "одного разу" виправило на "один раз" хіба це невірно ?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Ваш варіант міг би бути, якби слово "once" йшло на початку речення: "Once I played the/this record" - саме у такому положенні в реченні це слово може мати значення "одного разу" ("one time", колись). А в кінці речення воно означає лише кількість разів ("один раз") - once, twice, three times... etc.

1 рік тому

Rostislav244092

Як я можу грати цю платівку? Може всеж таки слухав? Зрозуміло що щоб послухати її треба програти, але не я особисто ж її грав!

1 рік тому

Oleksandr63123
Oleksandr63123

Приєднуюся: в українській мові платівку не "грають" , а "слухають". Додайте будь ласка і такий переклад

3 місяці тому

g1gB4
g1gB4

В українській мові платівку можна "програвати" або "слухати", але ніяк не "грати"

5 місяців тому

MjCg11

"Я відтворив цей запис один раз." Чому не приймає?

9 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

"THIS record" у Past. Від Duo - персонально для Nordy ;))

8 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

"Займенник this / these вказують на предмети, що знаходяться досить близько від доповідача, на відміну від that / those, які вказують на предмети, що є більш віддаленими:

This is not my car, mine is that one. – Це не моя машина, а то – моя.

За схожим принципом є використання вказівних займенників для позначення подій у часі: this / these використовується для позначення теперішніх або більш близьких подій у часі, ніж тих, на котрі вказує that / those:

This happened not so long ago in contrast to that event. – Це відбулося не так давно, на відміну від тієї події."

http://easy-english.com.ua/demonstrative-pronouns/

Вище приведена цитата, яку можна перевірити за посиланням.

Розумію Ваш натяк. Це правило колись пояснювала Nordry. І хіба вона винна, що Ви не сприймаєте його? Хіба це не Ваша проблема?

Не берусь пояснити, чому тут this, а не that. Мій рівень не гарантує знання всіх тонкощів мови. Може бути, наприклад, що йдеться не про Ту подію, віддалену в часі, а про Цю платівку, яку грали колись. Правила треба ще правильно тлумачити. А може бути і описка. У всякому разі, не шляхетно шукати нагоду, щоб куснути опонента.

Ось і у цьому завданні Nordry надала пояснення щодо значення once у залежності від його місця у реченні. Я не знав цього,тепер знатиму. Подякуймо разом.

8 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

Не знаю, скільки мені наприкінці дужечок ліпити, аби воно не сприймалося аж настільки серйозно. Nordy, очевидно, не винна, що я настільки тупий, що не сприймаю її пояснень. Проте мені все-одно страшенно подобається, коли вона щось пояснює, шкода, що рідко. Останнім часом, боюся, її взагалі тут нема (ой, немаЄ - Дуолінго вважає форму "нема" помилкою). Як на мене, хай би пояснювала ще і ще, могла би навіть бложок замутити - я би підписався. Звичайно, коли їй у житті більше нічим зайнятись )

У тому випадку було, як кажуть, "так, та тільки трішечки не так". Але це довго пояснювати. Залюбки би це зробив, але не хотілося смітити не по темі. А лінк на обговорення завдання разом із самим завданням "Я торкнувся цього кота" кудись зник (до речі, як хто знайде - моя величезна подяка та шанування! Навіть лайкану!). Зазначу лише, що у випадку з котом ні з тексту, ні з контексту не випливає, що кіт знаходиться десь далеко у просторі чи часі. Проте, варіант із "this cat" програма відмовлялася приймати категорично. Щодо цього тоді й відбулося невеличке плідне обговорення.

8 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

От, якщо вам ще цікаво, я знайшов те обговорення.

comment/11978011$from_email=comment&comment_id=23002307

Схоже, там не йдеться про мою неспроможність щось сприймати - я навіть пробував експериментувати!

8 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Жалкую, що вийшло непорозуміння.

"...що Ви не сприймаєте його." Цю фразу із мого посту Ви тлумачите як Неспроможність сприйняти і образились на мене. А я мав на увазі Небажання сприйняти. Це зовсім інше.

Почитав я ті колишні обговорення. Справді, із посилань Greg і Nordry виходить, що в окремих випадках this може бути і у минулому часі. Та я у це не хочу заглиблюватись. Мені ще рано зариватись у такі тонкощі. Тим більше, що там є зауваження, що це дискусійне питання навіть для спеціалістів.

Я колись пробував вивчати шахові партії гросмейстерів. Із того нічого не вийшло, бо без коментарів ходи гросмейстерів здаються безглуздими. Не тому, що вони нікчемні, а тому, що вони недосяжні для мого розуміння. Ось так і з англійською. Правила дають основу, а досвідчені коментатори тлумачать їх. Наша справа прислухатись до них та на вус матати, а не вступати в дискусії з ними. На такі дискусії йде немало часу і емоційної енергії, якщо опонент дозволяє іронію, а то і сарказм.

А ще в тому обговоренні було про наболіле: люди віддають свій час, щоб допомогти іншим, а замість подяки отримують незаслужені стусани. Чи не тому розбіглися модератори?

Занадто емоційні і неврівноважені користувачі можуть знищити сайт, виживши агресією звідси усіх, хто може хоч щось пояснити.

8 місяців тому

PYBE5hmY

Поясніть українською мовою, як можна "грати платівку" , покажіть на людському тілі пристрій, на якому ця платівка програється.

7 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Мій дід казав колись, що він уміє грати на грамофоні☺

7 місяців тому

dima9839

Раз і один раз одне і те ж.

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.