"Ми хочемо продовжити цю подорож."

Переклад:We want to continue the journey.

2 роки тому

2 коментарі


HWXu3

Чому у вас скрізь артикль "the" вважається за "цю", " цей", це ж невірно

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Артикль the підкреслює, що йдеться про певний об'єкт чи поняття, відомий із контексту. Звичайно, він не завжди перекладається займенником, але в цьому курсі є така умовність, щоб навчити нас розуміти присутність артикля у реченні. Якщо в українське речення можна вставити вказівний займенник і він на своєму місці, то в англійському впевнено можна ставити the або відповідний вказівний займенник.

http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf На стор 132-136 у доступній формі пояснюють вживання означеного, неозначеного, чи нульового артикля, а також є два невеликі тексти із чудовими коментарями. Я вже маю позитивні відгуки про них.

9 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.