Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We will watch the new movie tonight."

Μετάφραση:Εμείς θα δούμε τη νέα ταινία απόψε.

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


Theofa
Theofa

"θα παρακολουθήσουμε τη νέα ταινία το απόψε" δεν είναι σωστό;;;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Χωρίς το "το" :)

πριν από 2 χρόνια

Theofa
Theofa

Ο.κ. Ευχαριστώ!!

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

How does ακολουθώ and παρακολουθώ differ?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Παρακολουθώ = watch, ακολουθώ = follow. Ακολουθώ as follow is used in most cases the same ways as in English ('follow someone', 'follow the rules', for something that comes next etc.) but not for 'following a case in the news' or something like that. I think you'd probably favour using παρακολουθώ then: "Παρακουλουθώ την εξέλιξη αυτής της υπόθεσης εδώ και χρόνια."

πριν από 2 χρόνια

jeanprendiville

D.. Thank you very much. I just hope my questions, which you are good enough to answer, help others as well.

πριν από 2 χρόνια

y06K1

Το σήμερα μπορεί να μπει μετά το θα δούμε

πριν από 1 χρόνο