1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "What are your objectives?"

"What are your objectives?"

Переклад:Які ваші цілі?

February 29, 2016

7 коментарів


drag1979

"Яка твоя мета" в чому помилка?


bat42380

множина?


l1g83

Які в тебе цілі .... Яка різниця


NJu41

яка твоя мета,- чому не підходить????


bat42380

тому що в оригіналі множина - are .. objectives. мета в множині як?


TANASIY

Goal теж ціль, у чому нюанси?


slava699921

Які В тебе цілі - не спрацювало

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати