"Της λέω όχι."

Μετάφραση:I tell her no.

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


antsia

το "i say her no' γιατί θεωρείται λάθος?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Τα ρήματα "say" και "tell" χρησιμοποιούνται σε διαφορετικές περιπτώσεις (παραδείγματα).

πριν από 2 χρόνια

u1x12

Τα παραδειγματα δεν εμφανιζονται. Ευχαριστω

πριν από 3 μήνες

u1x12

Τα παραδειγματα δεν εμφανίζονται καντε κατι σας παρακαλω

πριν από 3 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Δε λειτουργεί το ακόλουθο λινκ; https://www.englishclub.com/vocabulary/cw-say-tell.htm

Σε κάθε περίπτωση, δείτε και το σχόλιό μου παρακάτω για κάποιες διευκρινίσεις. :)

πριν από 3 εβδομάδες

GeorgeKara578648

πότε χρησιμοποιούμε το tell και ποτε το say ;

πριν από 3 εβδομάδες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Τα ρήματα "say" και "tell" σημαίνουν και τα δύο "λέω" αλλά χρησιμοποιούνται σε διαφορετικές περιπτώσεις και με διαφορετική σύνταξη, κάτι που σημαίνει ότι δε μπορούν πάντοτε να αντικαταστήσουν το ένα το άλλο.

Η βασική τους διαφορά είναι συντακτική:

Say + (Αντικείμενο) + (to + Πρόσωπο) = I say no to you.

Tell + (Πρόσωπο) + (Αντικείμενο) = I tell you no.

Πέραν τούτου, από νοηματικής άποψης, οι διαφορές είναι λεπτές και θα τις παρατηρήσετε με τη χρήση και την έκθεση στη γλώσσα, αλλά ένα παράδειγμα είναι, ότι το tell δεν μπορεί να υπάρξει σχεδόν ποτέ μόνο του, δηλαδή χωρίς κάποιο πρόσωπο ως παραλήπτη. Δηλαδή, σε ένα λογοτεχνικό κείμενο, δε θα βρείτε ποτέ:

"Σ' αγαπώ", είπε η Αννα.

ως

❌"I love you", told Anna ❌

αλλά μόνο ως:

✅"I love you", said Anna. ✅

Μια άλλη διαφοροποίηση έγγειται στις τυποποιημένες εκφράσεις που υπάρχουν στα Αγγλικά και στις οποίες χρησιμοποιείται μόνο το tell. Για παράδειγμα:

tell (someone) a story = λέω σε κάποιον μια ιστορία tell (someone) a lie = λέω σε κάποιον ένα ψέμα tell (someone) the truth = λέω σε κάποιον την αλήθεια tell the future = "διαβάζω"/βλέπω το μέλλον tell the time = "διαβάζω" την ώρα

Για περισσότερα δείτε και εδώ: https://www.englishclub.com/vocabulary/cw-say-tell.htm (εδώ παρέπεμπε και το λινκ με τα παραδείγματα στο παραπάνω σχόλιο της διαχειρίστριας).

Ελπίζω να βοήθησα. :)

πριν από 3 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.