Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Hlavním cílem je odpovědět na tu otázku."

Překlad:The main objective is to answer the question.

před 2 roky

6 komentářů


Alena175223

A co odpověď The main purpose is to answer the question?

před 1 rokem

Mirek341543

The main aim lze?

před 4 měsíci

Vlcek1942

Jak by bylo: ,,Mým hlavním cílem je odpovědět na tu otázku." ? ,,The my main objective is to asnwer the question." ?

před 2 roky

widle
widle

Bez toho "the" na začátku. Jakmile tam máte přivlastňovací zájmeno, je to určené dostatečně.

před 2 roky

qwero69

,,The main goal is to answer that question" Moze byt taka odpoved?

před 2 roky

widle
widle

Už ano.

před 2 roky