"Ein soziales Zentrum"

Çeviri:Bir sosyal merkez

February 29, 2016

3 Yorum


gulenzek

"Bir sosyal merkez" ile "Sosyal bir merkez" aynı anlama gelmiyormuş. Doğrusu çok şaşkınım!

February 28, 2019

ozlyr

"ein soziales haus" sosyal bir ev olarak çevrilirken bu cümle neden sosyal bir merkez olarak çevrilemiyor?

June 23, 2016

pilotmugo

peki bu kulağı tırmalamıyor mu?bir güzel elma gibi. arada ne fark var?biri kabul ediliyor biri edilmiyor.anlam çok bozulmadığı sürece kabul edilmeli diye düşünüyorum.programın akıcılığı açısından daha sağlıklı olur diye düşünüyorum.

February 29, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.