Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"The woman's newspaper"

Переклад:Газета цієї жінки

2 роки тому

14 коментарів


3Qss1

Дуже не позбочиво чути коли woman i women

1 рік тому

Maryna966709

Woman читаємо вумен, women читають вимен

3 місяці тому

Oleh.Koval

Думаю що "жінчина газета" теж малоб бути правильно.

2 місяці тому

Fb8U1
Fb8U1

The woman's... Наявність артикля означає, що йдеться не про будь-яку жінку, а про відому із контексту. Тому в цьому випадку варто перекладати артикль вказівним займенником. Газета Цієї жінки. Про вживання артиклів і їхню роль - у розділі Артиклі тут: http://easy-english.com.ua/english-grammar/ Заглядайте також у інші розділи, знайдете відповідь на багато запитань.

2 місяці тому

Oleh.Koval

Дякую!

2 місяці тому

StardustOk

Чи можна це словосполучення перекласти як "Жіноча газета"?

2 роки тому

okyznetsov

Чому woman'S?

1 рік тому

VovaSusyk

А можна сказати: The newspaper is the woman?

1 рік тому

92ZQ2

Чого woman's!!!!????

1 рік тому

Nordry
Nordry

Присвійна форма слова "woman"... А що Вас, власне, так здивувало у даному словосполученні? :)

2 місяці тому

zcbr006

А можна сказати її газета

1 рік тому

TaniaDumen

Тому що цієї жінки газета?

1 рік тому

mAQR1

Поясніть чого 's, будь ласка

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Woman's - це присвійний відмінок. Він означає, кому належить щось (newspaper). Почитайте про це, а також про інше тут: http://easy-english.com.ua/vidminky-imennyka-v-anglijskij-movi/

Заглядайте в easy-english.com.ua Там знайдете відповідь на багато запитань.

1 рік тому